i svi zadovoljni /

Tramvajska karta po mjeri putnika: 3,50 kuna za 30 minuta vožnje

Image
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

'Tramvajska karta po mjeri putnika' ima konkretan prijedlog: da ZET uz postojeću pojedinačnu putničku kartu, koja vrijedi 90 minuta i košta 10 kuna, uvede i pojedinačnu kartu koja će vrijediti 30 minuta i koštati 3,50 kuna.

25.4.2014.
10:49
Marko Lukunic/PIXSELL
VOYO logo

Dok ZET neprestano postrožuje kontrole i kazne kako bi spriječio švercanje putnika u svojim tramvajima i autobusima, građani se neprestano tuže na kvalitetu, ali i cijenu usluge.

Naime, ZET je u nekoliko navrata dizao cijene javnog prijevoza, no takve promjene jednostavno nisu urodile plodom. Stoga, na Facebooku je pokrenuta inicijativa Tramvajska karta po mjeri putnika: 30 minuta vožnje za 3,50 kuna.

"Inicijativa se zalaže za to da ZET u ponudu svojih prijevozničkih usluga doda pojedinačnu kartu za tzv. kratku vožnju. Prema aktualnom ZET-ovom cjeniku, postojeća ZET-ova pojedinačna putnička karta (u dnevnom prometu) vrijedi 90 minuta i košta 10 kuna. Drugim riječima: ZET-ove karte vremenski su određene, odnosno ograničene. Ako 90 minuta vožnje košta 10 kuna, onda bi pola sata trebalo koštati trećinu te cijene. Tih 3,33 kn zaokružili smo na 3,50 kn. Dakle, inicijativa 'Tramvajska karta po mjeri putnika' ima konkretan prijedlog: da ZET uz postojeću pojedinačnu putničku kartu, koja vrijedi 90 minuta i košta 10 kuna, uvede i pojedinačnu kartu koja će vrijediti 30 minuta i koštati 3,50 kuna", poručuju iz ove inicijative.

"Objektivno, ZET-ova pojedinačna karta čija je valjanost 90 minuta i cijena 10 kuna ne odgovara potrebama velike većine putnika. U Zagrebu putovanje tramvajem ili autobusom od točke A do točke B, u bilo kojem smjeru, najčešće se odvija unutar 30 minuta. Naravno, u vrijeme prometnih gužvi i zastoja to se razdoblje može produžiti na otprilike 45 minuta. Dakle, putnici pritom iskoriste polovicu vremena valjanosti ZET-ove pojedinačne karte. A druga 'polovica' karte ostaje neiskorištena. U većini slučajeva, kada putnik dođe na svoje odredište, ne zadržava se tamo toliko kratko da bi u povratku uspio iskoristiti i drugu 'polovicu' karte. Upravo je ovo jedan od glavnih razloga švercanja u tramvajima: građani ne žele platiti kartu koju ni na koji način ne mogu u potpunosti iskoristiti", dodali su.

Uvođenje tramvajskih karata za kratke vožnje ne bi bio problem implementirati niti s tehničke strane. Iz inicijative ističu kako je dovoljno samo odštampati karte koje bi se u tramvajima i na kioscima prodavale za 3,50 kune i vrijedile 30 minuta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo