UNESCO, UNICEF I SVETSKA BANKA APELIRAJU DA ŠKOLE OSTANU OTVORENE: /

'Pandemija je nanijela golemu štetu učenju djece'

Image
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Prema izvješću UNICEF-a, djeca iz siromašnih zemalja izgubila su gotovo četiri mjeseca školovanja od početka pandemije, dok su u bogatim zemljama gdje mogu sudjelovati u učenju na daljinu,

29.10.2020.
8:14
Hrvoje Jelavic/PIXSELL
VOYO logo

UNESCO, UNICEF i Svjetska banka pozvali su da se u borbi protiv koronavirusa škole širom svijeta ostave otvorenima, u izvješću objavljenom u srijedu u kojem ističu štete koje zatvaranje obrazovnih ustanova izaziva, posebno u siromašnim zemljama.

"Ključno je dati prioritet ponovnom otvaranju škola i organizirati neophodne satove kako bi se uhvatilo gradivo", za one učenike čije su škole bile zatvorene, rekao je u priopćenju Robert Jenkins, dužnosnik odjela za obrazovanje u UNICEF-u.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
BUDUĆNOST JE HIBRIDNA ŠKOLA? /

Razvija se platforma za kombiniranu online i fizičku nastavu; I roditelji će komunicirati s profesorima

Image
BUDUĆNOST JE HIBRIDNA ŠKOLA? /

Razvija se platforma za kombiniranu online i fizičku nastavu; I roditelji će komunicirati s profesorima

Osujećena normalnost za učenike

"Ne trebamo ići daleko da bismo vidjeli golemu štetu koju je pandemija prouzročila na učenje djece u čitavom svijetu. U zemljama niskog i srednjeg dohotka taj razarajući učinak je povećan jer postoji ograničen pristup učenju na daljinu, povećan rizik proračunskih smanjivanja i kašnjenje u planovima ponovnog otvaranje", naglasio je.

Istaknuo je da je to sve osujetilo svaki izgled normalnosti za učenike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Po izvješću te tri institucije, djeca iz siromašnih zemalja izgubila su gotovo četiri mjeseca školovanja od početka pandemije. U bogatim zemljama gdje mogu sudjelovati u učenju na daljinu, izgubila su šest tjedana, pojašnjava dokument. UNESCO i Svjetska banka smatraju da je ključno da se odmah uloži u školske sustave kako bi se smanjio sve širi jaz koji nastaje između onih koji imaju osigurano školovanje u bogatim zemljama i onima u siromašnim.

Izvješće triju institucija napravljeno je na temelju informacija iz gotovo 150 zemalja prikupljenih između lipnja i listopada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo