GDJE SE ONO ISELJAVAJU HRVATI? / U Njemačkoj u srpnju kasnilo 40 posto vlakova, odgovorni kao razlog za kašnjenje navode dva razloga

Image
Foto: Bahn.com / Ilustracija

Njemačka željeznica je u inozemstvu na glasu kao točna i pouzdana, no to u stvarnosti baš nije tako

8.8.2022.
14:44
Bahn.com / Ilustracija
VOYO logo

U srpnju je manje od 60 posto vlakova njemačke željeznice Deutsche Bahn (DB), koji prometuju na većoj udaljenosti, stiglo bez zakašnjenja. Kako je objavljeno iz tog koncerna, samo 59,9 posto vlakova je stiglo na vrijeme na planirano odredište. Time je nastavljen negativni trend. Naime, već u lipnju je zabilježen do sada najlošiji rezultat od 2010. godine – u tom je mjesecu kasnilo 58 posto vlakova, piše DW.

Image
MOTO IM JE SAMO POMALO /

Tko je šef HŽ-a, tip kojem vlakovi kasne godinama? Član HDZ-a s plaćom od 24.500 kuna prije dva dana doživio je urnebesnu sudbinu

Image
MOTO IM JE SAMO POMALO /

Tko je šef HŽ-a, tip kojem vlakovi kasne godinama? Član HDZ-a s plaćom od 24.500 kuna prije dva dana doživio je urnebesnu sudbinu

Krivci za kašnjenje: Građevinski radovi i velika iskorištenost vlakova

Njemački željeznički koncern je još uvijek daleko od cilja koji si je sam zadao: da 80 posto vlakova u tekućoj godini bude točno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kao razlog za brojna kašnjenja na većim udaljenostima koncern je naveo dva razloga: građevinski radovi na kompletnoj željezničkoj mreži i velika iskorištenost vlakova i glavnih željezničkih smjerova. I jedno i drugo, kako je navedeno, snažno se odrazilo na točnost.

No ta statistika ne obuhvaća vlakove koji uopće nisu ni krenuli jer je vožnja iz nekih razloga otkazana, a u ostalim slučajevima kašnjenjem se smatra samo ako je vlak zakasnio na cilj više od šest minuta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Netočnost pala ispod 90 posto i na regionalnim linijama

Međutim, nisu netočni samo vlakovi koji prometuju na većim udaljenostima: puno strpljenja je nužno i u regionalnom prijevozu. Prema statistici, 89,6 posto vlakova u tom sektoru stiglo je s manje od šest minuta zakašnjenja i zato su označeni kao točni.

Već u lipnju je točnost regionalnih željeznica već pala značajno ispod 90 posto – što je loš rezultat u ovom dijelu željezničkog prometa u Njemačkoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Razlog tome je osim značajno povećanog broja putnika i gužvi - djelomice i zbog voznih karata za 9 eura - i veliki broj zaposlenika koji su na bolovanju, što trenutačno pogađa i druge, a ne samo Deutsche Bahn.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo