U srpnju je manje od 60 posto vlakova njemačke željeznice Deutsche Bahn (DB), koji prometuju na većoj udaljenosti, stiglo bez zakašnjenja. Kako je objavljeno iz tog koncerna, samo 59,9 posto vlakova je stiglo na vrijeme na planirano odredište. Time je nastavljen negativni trend. Naime, već u lipnju je zabilježen do sada najlošiji rezultat od 2010. godine – u tom je mjesecu kasnilo 58 posto vlakova, piše DW.
Krivci za kašnjenje: Građevinski radovi i velika iskorištenost vlakova
Njemački željeznički koncern je još uvijek daleko od cilja koji si je sam zadao: da 80 posto vlakova u tekućoj godini bude točno.
Kao razlog za brojna kašnjenja na većim udaljenostima koncern je naveo dva razloga: građevinski radovi na kompletnoj željezničkoj mreži i velika iskorištenost vlakova i glavnih željezničkih smjerova. I jedno i drugo, kako je navedeno, snažno se odrazilo na točnost.
No ta statistika ne obuhvaća vlakove koji uopće nisu ni krenuli jer je vožnja iz nekih razloga otkazana, a u ostalim slučajevima kašnjenjem se smatra samo ako je vlak zakasnio na cilj više od šest minuta.
Netočnost pala ispod 90 posto i na regionalnim linijama
Međutim, nisu netočni samo vlakovi koji prometuju na većim udaljenostima: puno strpljenja je nužno i u regionalnom prijevozu. Prema statistici, 89,6 posto vlakova u tom sektoru stiglo je s manje od šest minuta zakašnjenja i zato su označeni kao točni.
Već u lipnju je točnost regionalnih željeznica već pala značajno ispod 90 posto – što je loš rezultat u ovom dijelu željezničkog prometa u Njemačkoj.
Razlog tome je osim značajno povećanog broja putnika i gužvi - djelomice i zbog voznih karata za 9 eura - i veliki broj zaposlenika koji su na bolovanju, što trenutačno pogađa i druge, a ne samo Deutsche Bahn.