STRAH MEĐU KUPCIMA / Poznati trgovački div uvodi brojne promjene sljedeće godine? Kupovina u njihovim trgovinama više neće biti ista

Image
Foto: profimedia
Image
Foto: profimedia

Posao s artiklima koji imaju cijene veće od 20 eura u proteklih nekoliko tjedana i mjeseci doživio je kolaps, a Lidl sumnja da iza toga stoji strah od sve većih troškova energije pa kupci postaju sve štedljiviji

16.8.2022.
19:38
profimedia
VOYO logo

Trgovački div Lidl poznat je da ne prodaje samo prehrambene i drogerijske artikle, već i robu iz neprehrambenog područja. No, Lidl će do kraja godine iz svog asortimana izbaciti velik dio artikala i to neizravno zahvaljujući kupcima, javlja Fenix Magazin.

Neprehrambena ponuda je diskontnom divu isplativa, a osim svježih pekarnica u trgovinama, dio trgovine s namirnicama su jedan od posebno unosnih prodajnih prostora iako je u posljednje vrijeme bilo problema. Prvo su to bili prekinuti opskrbni lanci i posljedični veliki problemi s isporukom, a sada su to štedljivi kupci.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
PROMO /

Kaufland i Lidl zajedno za čišći Dunav: Donacijom od 50.000 kuna podržali rad Kluba podvodnih aktivnosti Vukovar

Kupci postaju štedljiviji

Posao s artiklima koji imaju cijene veće od 20 eura u proteklih nekoliko tjedana i mjeseci doživio je kolaps, a Lidl sumnja da iza toga stoji strah od sve većih troškova energije pa kupci postaju sve štedljiviji.

Zbog toga je Lidl za 2023. godinu naručio manje artikala iz neprehrambenog sektora, piše Lebensmittelzeitung. Inače, Lidl u tome nije usamljen, a značajni pad prodaje neprehrambenih proizvoda bilježi i Aldi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
Tajne vinove loze
default_cta
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
Yu-Gi-Oh sevens
default_cta
Obiteljske tajne
San snova
Cijena strasti
VOYO logo