Kampanja koju je u Italiji uoči prvog obilježavanje tzv. dana plodnosti pokrenulo talijansko ministarstvo zdravlja izazvala je mnogo kritika zbog loše sročenih poruka kojima se mlade žene pozivaju da što prije rode djecu.
Neki od promidžbenih materijala koji su već pušteni u javnost, poput letka s porukom "Učini nešto, ne čekaj rodu" ili plakata sa slikom mlade žene koja u ruci drži pješčani sat i upozorava: "Ljepota ne poznaje godine, ali plodnost ima svoj rok", izazvale su kritike mnogih žena i udruga za prava žena na društvenim mrežama.
Mnoge od njih kažu da se takvim pristupom žene zapravo tretiraju kao "hodajući inkubatori" i na uvredljiv način naglašava samo njihova reproduktivna funkcija.
Poruke koje se plasiraju kampanjom komentirao je na Twitteru i pisac Roberto Saviano napisavši da "Fertility day" koji propagira ministarstvo zdravlja, a koje u Renzijevoj vladi vodi žena, zapravo vrijeđa sve - ne samo one žene koje ne žele imati djecu nego i one žene i parove koji to žele, ali iz zdravstvenih razloga ne mogu.
Neki su kritičari na društvenim mrežama kampanju za što skorije rađanje djece čak usporedili sa propagandističkim populacijskim kampanjama što ih je tridesetih godina prošlog stoljeća vodila fašistička vlast koja je bila uvela Dan majke i djeteta kao poseban praznik.