Nakon što je završena borba za "Kraš", pri čemu su dionice te tvrtke prodane hrvatskoj Mesarskoj industriji „Braća Pivac“, srpski tablid Kurir objavio je članak u kojemu tvrde kako je puno bolju ponudu imao Nebojša Šaranović, srpski poduzetnik i investitor, vlasnik ciparske kompanije Kappa Star Limited u čijem je vlasništvu nekoliko kompanija u Srbiji. "Nepošteno: Iako je Nebojša Šaranović imao puno bolju ponudu, nije mogao ući na hrvatsko tržište, jer se u toj zemlji vode političkim načelima, kažu ekonomisti", piše Kurir u članku pod naslovom "SRBIJO, HOĆEŠ LI OTVORITI OČI?! Hrvati teškom podvalom spriječili da Srbin kupi KRAŠ! A kod nas kupuju sve što žele!".
I dok, kako tvrde ekonomisti s kojima je Kurir razgovarao, za srpske tvrtke u Hrvatskoj nema mjesta, Srbija se prema tim ekonomistima pokazala kao "dobar domaćin hrvatskim tvrtkama". Smatraju stoga da bi se Hrvatska trebala posvetiti tržišnim načelima i ostaviti se politike."Ovo je klasična politička odluka i samo još jedan dokaz u nizu da srpske tvrtke nisu poželjne u Hrvatskoj i da za njih nema mjesta. Hrvati već više od 15 godina odbijaju otvoriti tržište za naše kompanije, a te odluke nemaju veze ni s ekonomijom, ni sa zdravim razumom", rekao je za Kurir ekonomist Dragovan Milićević, koji smatra da bi po načelu reciprociteta i Srbija trebala preispitati je li joj u interesu da Hrvati, jednako kao i do sada, posluju u Srbiji.
Podigao vrijednost dionicama Kraša?
Prema ekonomskom stručnjku Miladinu Kovačeviću činjenica je da je Šaranović dao najbolju ponudu i da je u studenom podigao vrijednost dionicama „Kraša“. Napomenuo je da cijena nije uvijek glavni motiv kada se radi o tako velikoj industriji, odnosno da se u obzir uzimaju i faktori kao što su upravljačke i proizvodne mogućnosti, kao i posjedovanje veza na tržištu. "Upravo se tu i vide neekonomske konotacije. Šaranović je vlasnik tvrtki 'Jafa' i 'Banini', koje imaju ozbiljna tržišta i izvan zemlje i upravo se bave proizvodnjom konditorskh proizvoda, kao i 'Kraš'", kaže Kovačević za Kurir.
Kovačević dodaje da javna scena u Hrvatskoj obiluje antisrpskom retorikom, što je, uz miješanje nekog ekonomskog motiva, upravo dovelo da prodaje "Kraša" "Braći Pivac".
Mahmud Bušatlija, savjetnik za strana ulaganja, rekao je za Kurir da mnoge razvijene zemlje daju prednost svojim tvrtkama zbog zaštite nacionalnog interesa te dodaje da je nesumnjivo kako su u Hrvatskoj ovakve odluke opterećene političkim razlozima. "Imamo brojne primjere u prošlosti da su se poslovne odluke u Hrvatskoj donosile iz političkih razloga. Iskustva naših investitora u toj zemlji definitivno nisu sjajna. Kada između dvije zemlje postoje politički zategnuti odnosi, lako se može dogoditi da to neka politička pozicija iskoristi za promociju."