Mislili su da im daju ponudu koju ne mogu odbiti, ali Grci su učinili neočekivano.
Prema pisanju grčkih i talijanskih medija, talijanska modna kuća Gucci ponudila je atenskim vlastima izvršiti restauracijske radove na Akropoli u vrijednosti 2 milijuna eura, ako im dozvole održati modnu reviju na tom najpoznatijem grčkom spomeniku. Upit je stigao na adresu grčke arheološke komisije prije nekoliko dana, ali dobili su odbijenicu.
"Vrijednost i narav Akropole nisu kompatibilni s događajem ovakvog tipa", izjavili su iz arheološke komisije. Ocijenili su i da bi se simbolika ovog spomenika uništila ako bi je se iskoristilo "kao pozadinu modnog događaja ovakvog tipa".
Atenska Akropola se u prošlosti koristila u marketinške svrhe za spotove Coca-Cole, Lufthanse i, u pedesetim godinama tamo je održana modna revija Christiana Diora.
S obzirom na grčku ekonomsku krizu i manjak financijskih sredstava na svim poljima, mnogi smatraju da je to bila nerazumna odluka, ali Grci svoju povijest još ne daju na prodaju.