Spomenik kao modna pista /

'Nema revija na Akropoli': Atena odbila 2 milijuna eura za 900 sekundi modne revije

Image

'Vrijednost i narav Akropole nisu kompatibilni s događajem ovakvog tipa', obrazložili su

15.2.2017.
17:12
VOYO logo

Mislili su da im daju ponudu koju ne mogu odbiti, ali Grci su učinili neočekivano.

Prema pisanju grčkih i talijanskih medija, talijanska modna kuća Gucci ponudila je atenskim vlastima izvršiti restauracijske radove na Akropoli u vrijednosti 2 milijuna eura, ako im dozvole održati modnu reviju na tom najpoznatijem grčkom spomeniku. Upit je stigao na adresu grčke arheološke komisije prije nekoliko dana, ali dobili su odbijenicu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Vrijednost i narav Akropole nisu kompatibilni s događajem ovakvog tipa", izjavili su iz arheološke komisije. Ocijenili su i da bi se simbolika ovog spomenika uništila ako bi je se iskoristilo "kao pozadinu modnog događaja ovakvog tipa".

Atenska Akropola se u prošlosti koristila u marketinške svrhe za spotove Coca-Cole, Lufthanse i, u pedesetim godinama tamo je održana modna revija Christiana Diora

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S obzirom na grčku ekonomsku krizu i manjak financijskih sredstava na svim poljima, mnogi smatraju da je to bila nerazumna odluka, ali Grci svoju povijest još ne daju na prodaju. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo