U ponedjeljak je na poznatim kineskim shopping portalima Taobao i T-mall putem sistema Alipay ostvarena kupovina u vrijednosti od 35 milijardi jena, odnosno 5,7 milijardi dolara, prenose agencije.
Prošle godine najviša zabilježena kupovina putem interneta u Kini iznosila je oko tri milijuna dolara.
Ovaj praznik, koji se zove i Duplo 11, Kinezi obilježavaju kupovinom svega i svačega, a najviše donjeg rublja, jastuke s kojima spavaš umjesto s dečkom, na povoljno skrojena putovanja za samce... 'Praznik' se počeo obilježavati ranih devedesetih, ali u punom potencijalu ga je iskoristila Alibaba grupe, kineski pandan Amazonu, nudeći različite popuste na ovaj dan.
No, na ovaj dan se svi osvrću i na demografske trendove u zemlji - procjenjuje se da u Kini ima između 50 i 60 milijuna samaca, koji nikad neće naći partnera zbog neravnoteže u zastupljenosti spolova.
Ali, i ove je godine povodom ovog datuma bilo brojnih akcija, ne samo usmjerenih na kupovinu - tako je pokrenuta akcija 'Pomozi cimeru da nađe srodnu dušu', na koju je gotovo 200.000 ljudi postavilo fotografije sebe ili onih za koje znaju da su sami i da bi željeli naći partnera. Nešto vas je oduševilo, naljutilo, rastužilo ili potaknulo da potražite dodatne informacije? Za slanje konstruktivnih, smislenih komentara uveli smo posebnu adresu komentari@portal.net.hr kako bismo i dalje saznali što mislite o temama o kojima pišemo.
Namjera nam je redovito objavljivati komentare čitatelja za koje procijenimo da su konstruktivni te da iz njih svi zajedno možemo nešto naučiti.
Pišite nam.