Aerodrom Mostar ove je godine imao samo 168 putnika na 33 leta, a prema dostupnim podacima za 2020., imali su 58 zaposlena.
Kako donosi Klix.ba, ovaj aerodrom posluje ispod svakog minimuma likvidnosti, a ostali su i bez jedine redovne linije Mostar-Dusseldorf pa sad su im jedina nada charter letovi. Prvo slijetanje s oko 150 hodočasnika iz Katowica očekuje u utorak 21. lipnja, kada će charter letovi po prvi put povezati Mostar i Poljsku.
Tim povodom na mostarskom aerodromu u 14 sati najavljuju svečani prijem, a koliko im je to važno govori i da će tamo biti pojedini federalni i kantonalni ministri, te gradonačelnik Mostara Mario Kordić kao i predsjedavajući mostarskog Gradskog vijeća Salem Marić.
Aerodrom posluje godinama s golemim gubicima, a preživljava dotacijama iz budžeta na svim razinama vlasti u BiH. A ako naiđe koji putnik, piše ovaj portal, onda je to senzacija. Lani su imali svega 1944 putnika, a najviše putnika ikad bilo je 2013. godine kada je kroz aerodrom prošlo njih 78.205. Korona ih je zakucala u zemlju, doslovno. Unatoč padu prometa, u 2020. su imali 58 zaposlena, a u uspješnijoj 2013. zapošljavali su 44 radnika. Lani nisu izdali informaciju o službenom broju zaposlenih.
Ostali aerodromi u toj zemlji bilježe porast broja putnika.
Zanimljivo je kako se kontinuirano ulaže u mostarski aerodrom te fedralno ministarstvo prometa i komunikacije u periodu od 2015. do 2022. godine više od 16 milijuna maraka (54 milijuna kuna). Od toga je više od devet milijuna iskorišteno za izgradnju infrastrukture i nabavku potrebne opreme za prihvat i otpremu putnika i aviona, a preostali iznos od oko sedam miliona dan je kroz tekuće transfere za subvencioniranje linije Zagreb - Mostar i obratno, plaće radnika, školovanje, licenciranje djelatnika i ostale tekuće troškove.