Mislili ste da je naš slogan najjadniji? Bez brige, ima i gorih

13.2.2015.
6:27
VOYO logo

Dva i pol milijuna kuna koštat će kompletan projekt novog loga i reklamne kampanje Hrvatske turističke zajednice, od kojeg zasad znamo samo slogan: "Hrvatska. Puna života".

Koliko god bili nezadovoljni zadnjom 'genijalnom' idejom HTZ-a, morate priznati kako nije baš lako sažeti sve što vaša zemlja nudi u samo tri riječi. Nije Hrvatska jedina koja muku muči s turističkim sloganom. I druge, puno zvučnije turističke sile imale su tragikomičnih pokušaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jer što reći na Izraelov slogan ''Veličina nije važna'', ili pak na Slovačku kao ''Malu veliku zemlju''. Ili biste radije u Srbiji osjetili ''Život u ritmu otkucaja srca''.

Baš poput izraelskog, bilo je još seksualnih aluzija, poput latvijskog "Najbolje je u njoj uživati polako" ("Best enjoyed slowly") te panamskog, koji je ujedno i pomalo uznemirujuć: ''Ostaje u tebi''. A kad smo kod uznemirujućih, evo ironičnog kolumbijskog ''Jedini je rizik što ćete poželjeti ostati''.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne znamo na što su točno ciljali niti autori ''Uskočite u Irsku'' te ''Posjetite Bangladeš prije nego li turizam dođe''.

Neki su pak autori slogana bili možda malo previše uzbuđeni i oduševljeni onime što opisuju, poput autora egipatskog slogana "Gdje sve počinje", crnogorskog "Divlja ljepota", australskog "Nema ničeg poput Australije", brazilskog "Brazil, senzacionalan" ili španjolskog "Nasmiješite se! U Španjolskoj ste!".

S druge strane, mađarski slogan "Idite u Mađarsku", njemački "Destinacija putovanja", kao i slogan Farga, u Sjevernoj Dakoti "Uvijek je toplo", kao da pokazuju da su autori jednostavno ostali bez ideja i odustali.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo