Pilot nestalog malezijskog aviona na letu MH370 namjerno je nekoliko puta mijenjao smjer kretanja prije nego što je odveo 239 putnika u smrt, govori to najnoviji izvještaj o nesreći koja se dogodila 2014. godine, a zasnovan je na novoj tehnologiji praćenja letjelica. Kako se navodi, pilot je pažljivo isplanirao putanju aviona kako ne bi ostavio tragove kojim putem se kretao avion prije nego što se srušio u Indijski ocean.
Ranije teorije o padu boeinga 777, zasnovane na satelitskim podacima te se razlikuju od podataka iz novog izvještaja. Prema ranijim izvještajima, pilot je bolovao od kliničke depresije što su potvrdili njegovi prijatelji govoreći kako je bio usamljen i tužan.
Malezijski avion nestao je s radara 8. ožujka 2014. godine na letu iz Kuala Lumpura za Peking, a do danas se ne zna što se točno dogodilo s njime kao i s 239 putnika i članova osoblja. Avion se iznenada izgubio s radara promijenivši smjer leta i zabilježen je tek na vojnom radaru iznad Malezijskog tjesnaca prije nego što je zauvijek izgubljen, piše ABC.
"Kako avion ne bi bio otkriven, pilot je izbjegavao jasnu ideju o tome koju putanju je izabrao te često mijenjajao smjer", napisao je zrakoplovni inženjer Ričard Godfr u izvještaju.
Usprkos četverogodišnjim naporima za pronalazak aviona, koji su koštali 200 milijuna dolara, ostaci malezijskog aviona nikada nisu pronađeni. Iako nikada nije lociran, pojedini ostaci izvađeni su iz mora kod Mauricijusa, Madagaskara, Tanzanije i Južnoafričke Republike.