eko-tjeskobe /

Istraživanje pokazalo da djeca ne mogu spavati zbog klimatskih promjena: 'Odrasli ih moraju slušati'

Image
Foto: AP Images/Shutterstock

Britanski oxfordski rječnici zabilježili porast uporabe pojma 'eko-tjeskoba' u 2019.

3.3.2020.
7:52
AP Images/Shutterstock
VOYO logo

Svako peto dijete u Ujedinjenom Kraljevstvu ima noćne more zbog klimatskih promjena, po britanskom istraživanju objavljenom u utorak. 

U istraživanju je oko 17 posto djece u Britaniji reklo da im zabrinutost zbog klimatskih promjena ometa san a 19 posto da im ti strahovi uzrokuju noćne more.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraživanje provedeno za BBC među 2000 djece u dobi od osam do 16 godina pokazalo je i da 41 posto djece ne vjeruje odraslima da će riješiti klimatsku krizu.

Tijekom protekle godine milijuni mladih, nadahnutih primjerom 17-godišnje Šveđanke Grete Thunberg, izašli su na ulice po gradovima u svijetu tražeći od političkih čelnika da poduzmu žurne korake kako bi zaustavili klimatske promjene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Emma Citron, psiholog za djecu koja radi u Londonu, ocijenila je da je jasno da su mladi zabrinuti zbog klimatskih promjena s obzirom da je u istraživanju njih 58 posto odgovorilo da brinu zbog utjecaja koje će klimatske promjene imati na njihove živote.

"Javne osobe poput Davida Attenborougha i Grete Thunberg pomogle su mladima da izraze  svoje zabrinutosti i mi kao odrasli moramo ih slušati i pomoći im da se uključe u pozitivne promjene", rekla je u izjavi.

"Svi im trebamo pomoći da se ne osjećaju bespomoćnima i pružiti im uravnotežene poruke nade za njihovu budućnost te osigurati da dobiju pravu profesionalnu pomoć ako njihova tjeskoba postane bezrazložno velika".

Američko udruženje psihologa je reklo da je svjesno rastuće "eko-tjeskobe" kod djece no da je potrebno napraviti istraživanje kako bi se utvrdilo koliko je to rašireno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Britanski oxfordski rječnici zabilježili porast uporabe pojma "eko-tjeskoba" u 2019. za 4290 posto, posebice među mladima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo