"Djevojci koja nam je i pomogla da izaberemo smeštaj, naglasili smo da nam izgled sobe nije važan, ali da nam je čistoća kupaonice izuzetno važna. Prije svega zbog toga što imam osjetljivo lice i na najmanji znak prljavštine ono bukne", počela je priču Ivana, koja je trenutačno, kako navodi, upravo u jednom takvom smještaju na Rodosu.
'Kupaonica je bila prljavija od one na željezničkoj postaji u Beogradu'
"Dva dana kasnije javili su nam iz agencije da je hotel koji smo rezervirali i za koji smo pola iznosa od 1200 eura već uplatili popunjen, ali da imaju odličnu ponudu za hotel City Center, koji je skuplji 50 eura, ali je odličan. Na internetskoj stranici agencije Odeon smo provjerili o kojem hotelu je riječ i kad smo vidjeli fotografije oduševljeno smo prihvatili ponudu", nastavila je.
Nakon što su stigli na Rodos i smjestili se u hotel, dočekao ih je pravi šok.
"Kupaonica je bila prljavija od one na željezničkoj postaji u Beogradu. Šokirani smo pozvali agenta koji nam je rekao da smo previše očekivali od hotela s tri zvjezdice. Mi smo mu rekli da su fotografije na stranici bile drukčije, a on je pitao zbog čega mi verujemo slikama s interneta", prepričava nemio događaj blogerica i dodaje:
"Bili smo uporni u tome da se premjestimo i prebacili su nas u drugu sobu s identičnim stanjem kupaonice. Plijesan, ustajalost i prljavština, tim riječima bih opisala taj smještaj."
"Primijetili smo da su s web stranice skinuli fotografije kupaonice i onih lijepih soba u hotelu City Center i postavili neke očajne i stare slike. Njihov agent nam je rekao da njima ne pada na pamet da nas prebace u drugi hotel jer smo platili ovaj”, zaključila je priču blogerica.
Ivana Radovanović je također poslala i fotografiju trenutačnog izgleda svog lica i tvrdi da je infekciju dobila zbog izuzetno prljavog smještaja.
Ekipa Telegrafa kontaktirala je nakon toga turističku agenciju Odeon iz Beograda, tamo su im rekli da je sve navedeno laž i da će se pisanim putem izjasniti o cijelom slučaju.
Nakon što je tekst objavljen u Telegrafu, iz agencije su poslali e-mail u kojem piše:
Iz agencije tvrde da su turisti dobili najbolju sobu u hotelu
“Mi nemamo informaciju da postoji više nezadovoljnih korisnika, kao što navodite. Navedeni putnici su prvobitno tražili hotel za koji su obaviješteni da ga nije moguće rezervirati u traženom terminu. Ponuđena im je alternativa, koju su oni prihvatili... Nakon ulaska u hotel 23. srpnja u poslijepodnevnim satima, putnici su se obratili našem predstavniku jer nisu bili zadovoljni dobivenom sobom. Predstavnik je odmah reagirao i putnici su istog dana premješteni u drugu sobu...
Nakon ponovne reakcije i angažiranja predstavnika, stranke 25. srpnja dobivaju superior sobu, bez bilo kakve nadoplate, a koja pripada kategoriji najboljih soba u hotelu.
Kao agencija koja dugi niz godina posluje na tržištu, na prvom nam je mjestu zadovoljstvo naših klijenata i profesionalan odnos prema poslu. Trudimo se izaći u susret svakom zahtjevu, kao i da eventualno nastale probleme riješimo u što kraćem mogućem roku.
Vjerujemo da je nastali problem riješen na najbolji mogući način, s obzirom na to da su klijenti smješteni u sobu više kategorije u odnosu na prvobitno rezerviranu i to, ponavljamo, bez ikakve nadoplate.”