pristali na nagodbu / Fox News izbjegao suđenje: Platit će 787 milijuna dolara tvrtki Dominion Voting Systems zbog laži o krađi izbora

Image
Foto: Shutterstock

Porota je položila prisegu na Vrhovnom sudu u Delawareu, a nagodba je objavljena nekoliko sati kasnije nakon dramatičnog zastoja postupka od gotovo tri sata bez objašnjenja

19.4.2023.
11:12
Shutterstock
VOYO logo

Fox News u utorak je postigao nagodbu s tvrtkom Dominion Voting Systems nakon dvogodišnje pravne bitke u kojoj je medijska kuća bila optužena za klevetu.

Fox News pristao je platiti više od 787 milijuna dolara kako bi okončao ovaj slučaj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovo je najveći javno poznati iznos koji je neka medijska tvrtka platila u SAD-u zbog klevete.

Image
kaže govori istinu /

Kako je Stormy izazvala oluju: priča o striptizeti i pornozvijezdi zbog koje bi Donald Trump mogao završiti u zatvoru

Image
kaže govori istinu /

Kako je Stormy izazvala oluju: priča o striptizeti i pornozvijezdi zbog koje bi Donald Trump mogao završiti u zatvoru

Porota je položila prisegu na Vrhovnom sudu u Delawareu, a nagodba je objavljena nekoliko sati kasnije nakon dramatičnog zastoja postupka od gotovo tri sata bez objašnjenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

CNN piše da su se glasine o nagodbi širile sudnicom. U presudi sud je zaključio da je nekoliko emisija Fox Newsa s kraja 2020. godine sadržavalo očito lažne tvrdnje o tvrtki Dominion Voting Systems i njenim vezama s navodnom prijevarom na predsjedničkim izborima.

Desničarska mreža se u svojoj izjavi složila s odlukama suda i priznala da su te tvrdnje netočne.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Stranke su riješile svoj slučaj", istaknuo je sudac Eric Davis prije negoli je raspustio porotu.

"Da bi naša demokracija opstala još 250 godina, a nadamo se i mnogo dulje, moramo dijeliti predanost činjenicama… Današnji dan predstavlja glasnu podršku istini i demokraciji", dodao je sudac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, Fox neće morati u eteru priznati da je širio laži o Dominionu, rekao je predstavnik Dominiona za CNN.

Isplata od 787.5 milijuna dolara otprilike je polovina od 1.6 milijardi dolara koje je Dominion prvobitno tražio, iako je to gotovo 10 puta više od vrijednosti tvrtke iz 2018. i otprilike osam puta više od njezinih godišnjih prihoda u 2021., prema sudskim podnescima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dogovor u zadnji tren znači da se slučaj neće rješavati na sudu. Voditelji i šefovi Fox Newsa izbjegli su svjedočiti o svom izvještavanju o izborima 2020., u kojem su širili laži o prevari glasača.
Ako bi slučaj otišao na suđenje, svjedoci bi uključivali visoke izvršne dužnosnike poput Ruperta i Lachlana Murdocha, kao i poznate voditelje poput Seana Hannityja i Tuckera Carlsona.

Dokumenti i svjedočenja koja su već objavljeni tijekom slučaja otkrili su da su ove osobe privatno priznale da su tvrdnje o lažiranju glasova protiv Dominiona neosnovane, ali su ipak u programu Fox Newsa širili lažne vijesti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ova nagodba odražava Foxovu kontinuiranu predanost najvišim novinarskim standardima. Nadamo se da će naša odluka da ovaj spor s Dominionom riješimo prijateljski, umjesto ogorčenosti koja izaziva podjele, omogućiti zemlji da se odmakne od ovih pitanja", istaknuo je u utorak Fox u priopćenju.

Hell's kitchen
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo