Alternativno rješenje već je, međutim, pronađeno za 80 posto putnika, istaknula je kompanija na Internet stranici. Alitalia, koja niže gubitke već godinama, stavljena je pod prinudnu upravu 2. svibnja, nakon što je osoblje odbacilo plan restrukturiranja kojim se predviđalo ukidanje 1700 radnih mjesta.
Dioničari, Etihad i banke, predložili su plan spašavanja
kompanije (smanjenje plaća i otpuštanje), ali su ga zaposlenici
na referendumu odbacili. U vlasništvu Alitalije sa 49 posto
sudjeluje Etihad, a 51 posto drže talijanske banke.
Vlada koja je isključila svaku mogućnost nacionalizacije, a sada
traži kupca za čitavu ili dio aktivnosti tvrtke.
Štrajk koji se najavljuje već tjednima događa se u vrijeme dok
traju rasprave o modalitetima postupka tehničkog otkaza
najavljenog u srijedu za 1358 ljudi.
Dio osoblja prosvjeduje i protiv neisplate premija u plaći za
svibanj, iako su trojica povjerenika obećala da će se to riješiti
sljedeći mjesec.
Alitalia je početkom svibnja dobila kredit od talijanske države od 600 milijuna eura kako bi sljedećih šest mjeseci mogla obavljati svoju djelatnost.
Međutim, unatoč promotivnim kampanjama koje obećavaju velike uštede ako se leti Alitaliom, kompanija teško vraća povjerenje putničkih agencija i putnika koji se radije okreću drugim zrakoplovnim tvrtkama.