Appleov iPad trenutačno dominira na tržištu računalnih tableta i, kao što smo to već puno puta prije istaknuli, ne očekujemo da će se ovo uskoro promijeniti. iPad ima iTunese, ogromnu trgovinu aplikacijama i najveći tržišni udio koji neće biti lako nadmašiti. Osim toga, Apple također ima i ogromnu bazu vrlo lojalnih korisnika, a tu je i "faktor popularnosti", koji mu pomaže da unaprijedi i poboljša prodaju proizvoda i usluga.
Prema mnogim analitičarima, Surface neće biti "ubojica" iPada (iPad killer), odnosno neće oteti dio tržišta iPadu, nego drugim tabletima na tržištu.
Unatoč tome, s jednim će se mnogi složiti, a to je da je Surface zaista jedinstven proizvod napravljen s ciljem da jednom zamijeni prijenosna računala, umjesto da ih poput iPada i ostalih tableta – nadopuni. U svakom slučaju, bitka koja slijedi na tržištu tableta bit će okrutna.
Read Write Web pozabavio se Microsoftovom prezentacijom koja je održana ovoga tjedna u Los Angelesu i usporedio je s tipičnim Appleovim prezentacijama na kojima je nekoć Steve Jobs predstavljao nove proizvode.
Sličnosti su frapantne. Pogledajte video i recite koliko je Microsoft u prezentaciji svog novog proizvoda "posudio" od Applea: