Ovoga puta nestrpljivost i brzina, njegove najveće mane, mogle bi
RadimiraČačića stajati
političke karijere. A nije mu se tako činilo sedam mjeseci prije,
kad je, došavši na vlast, samouvjereno i bahato uvjeravao da više
neće za volan.
Vozački ispit položio je u 18. godini, no ne može se pohvaliti
vozačkim sposobnostima.
No, zato se u politici snašao više nego dobro. Na scenu stupa
90-ih u Varaždinu, kad se istaknuo sposobnostima u pregovorima s
JNA, koja je grad napustila bez ispaljenog metka.
Njegov potencijal uočila je heroina Hrvatskog proljeća
SavkaDabčevićKučar uz koju osniva HNS - stranku kojoj uskoro
postaje predsjednik. Već tada je ciljao na prvo mjesto u Banskim
dvorima.
Usporedo s političkom, Čačić gradi i poduzetničku karijeru.
Krajem 70-ih osniva građevinsku tvrtku Coning, na koju su
2000-tih pale sumnje u nezakonito poslovanje.
Velikim promjenama 2000-te prvi put ulazi u Vladu. Dobiva veliki
resor graditeljstva i počinje gradnja Dalmatine.
Šesteročlana koalicija opterećena trzavicama se raspada i gubi
izbore. Kad je odlazio, samouvjereno je računao na povratak. Čak
se govorilo i o koaliciji s HDZ-om. Svoje dojučerašnje, a poslije
i buduće partnere je tada znao kritizirati.
Čačićev drugi dolazak na vlast u Banske dvore počinje osnivanjem
Kukuriku koalicije. U beznađu koji je iza sebe ostavio HDZ,
građani nemaju baš puno opcija i koalicija pobjeđuje.
Čačić ulazi u vladu kao najbogatiji ministar, a dao je i da mu
izmisle funkciju prvog potpredsjednika Vlade. Nailazi na
neblagonaklonost medija, prema kojima se ne ustručava biti drzak.
Njegove bahatosti svjestan je i sam premijer, no dosad je bio
nedodirljiv.
Najnepopularniji je član Vlade, a sad svojoj karijeri mora dodati
i osuđujuću presudu.
Iako je vozački ispit položio u 18. godini, Radimir Čačić ne može se pohvaliti vozačkim sposobnostima. No, zato se u politici snašao više nego dobro.