Čak 35 % više nego prošle godine /

Sve je više Amerikanaca na Jadranu. Oduševljeni su hranom: Vole buzare, rižote, a kad vide grill - polude!

Hrvatska je ove godine manje zanimljiva turistima iz susjedne Italije, ali je zato ekstremno privlačna gostima iz daleke Amerike. Od početka godine do danas stiglo ih je čak 35 posto više. Jesu li drukčiji od drugih turista

8.8.2023.
7:30
VOYO logo

Doošao je na Kvarner iz najnaseljenije američke države Kalifornije. David Silva iz SAD-a prije 15 godina bio je u Zagrebu, a sada je stigao na more s obitelji.

"Osoblje je divno, počevši od djelatnika koji čiste preko ovih na recepciji do blagovaonice. Toliko su ljubazni i gostoljubivi da me to motivira da se vratim u Rijeku i Hrvatsku", rekao je Silva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U riječkom hotelu, koji je dio svjetskog luksuznog lanca, stalno raste broj američkih gostiju.

"Oni traže jaču povezanost s lokalnom zajednicom, autohtonom hranom i ugostiteljskom ponudom. Stvarno su zainteresirani za odmorišnu regiju", pojasnio je Antonino Silvestro, komercijalni direktor hotela u Rijeci.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Od početka godine Hrvatsku je posjetilo 420 tisuća američkih gostiju koji su ostvarili 1,2 milijuna noćenja što je rast od 35 posto, a hrana ih oduševljava.

Image
turističku zajednicu to ne brine /

Ljetovanje na Jadranu nikad skuplje! 'Iznuda! Iznuda! Za dva sladoleda 25 eura". Zato i ima praznih kreveta

Image
turističku zajednicu to ne brine /

Ljetovanje na Jadranu nikad skuplje! 'Iznuda! Iznuda! Za dva sladoleda 25 eura". Zato i ima praznih kreveta

"Naginju najviše buzarama, nekakvim rižotima, ali kad vide grill, kažu dajte molim vas nešto s grilla što god. Samo da to isprobaju, čude se kako mi u tako malom prostoru možemo izvesti tako dobra jela", kazao je vlasnik restorana u Opatiji Stjepan Dunatov.

Jedna obitelj kušala je tanke pizze, napoletane iz krušne peći.

"Imali smo pizzu s pršutom i tartufima i to nam se jako svidjelo. Bilo je odlično, puno tartufa čiji miris nam se sviđa i da, okus", ispričala je Susan iz SAD-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vodeća hrvatska agencija za krstarenja s flotom od 50 brodova na sedmodnevni odmor Amerikance vodi već od travnja.

"Traže najvišu kategoriju naših brodova, to je delux superior kategorija. To su mali luksuzni kruzeri, za manje grupe, 36 gostiju na brodu s izrazito visokom razinom kvalitete usluge", pojasnila je Sanja Nekić Laginja, voditeljica krstarenja u putničkoj agenciji u Opatiji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prije krstarenja, Amerikancima nude desetodnevnu kopnenu turu.

"Počinju u Zagrebu, posjećuju Opatiju, Istru, Plitvička jezera, Šibenik, Zadar, Split pa sve do Dubrovnika gdje se onda vrlo lako mogu ukrcati na neko od naših krstarenja", rekla je Olivera Lesinger, voditeljica kopnenog turizma za američko tržište u putničkoj agenciji.

Hrvatsku sve više otkrivaju!

"Divljenje arhitekturi, austro-ugarskom naslijeđu, ono što oni nemaju, ali uvijek se vraćamo na dobru hranu, dobro vino i jedan lifestyle koji u Americi ne postoji. Dakle, to je jedan naš mediteranski, lokalni, mogu reći kvarnerski način života", osvrnula se Renata Vincek, voditeljica projekata Turističke zajednice Kvarnera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I Hrvatska ima nešto što Amerika nema, treba im samo baciti dobar mamac.

POGLEDAJTE VIDEO: 'Ljetovanje na Jadranu nikad skuplje! 'Iznuda! Iznuda! Za dva sladoleda 25 eura'. Zato i ima praznih kreveta'

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo