Ispred Šibenskog mosta, gdje se planira rekonstrukcija križanja cesta Vodice – Šibenik i skretanja za vidikovac kraj mosta i mjesta Zaton i Raslina, mještani su odlučili ustati protiv rješenja za koje tvrde da će biti jako opasno.
"Prije smo koristili situaciju kad bi iz Vodica stalo neko auto, pa bi se mi uključili i uletjeli unutra, a sada kad se doda srednja traka, promet prema Vodicama i Šibeniku će biti nesmetan, ubrzan i mi ćemo imati veliku lutriju za izaći. Ode će biti crna točka Jadranske magistrale", kaže Boris Dukić, predsjednik MO Zaton, koji je za izgovoreno dobio i pljesak potpore sumještana.
"Ovdje se ignorira nešto što će sutra uroditi gubitkom ljudskih života. To je sasvim sigurno. Mi sada kontroliramo kod izlaska dvije točke, a s ovim novim rješenjem.. Mi ćemo morati gledati pet točaka otkuda dolaze auti", kaže liječnik Miljenko Bura koji je u Raslinu doselio prije nekoliko godina.
Predlagali su privremeno postavljanje semafora ili kao trajno rješenje kružni tok. Pisali su Hrvatskim cestama, ali nisu, kažu, pozvani da sudjeluju u prethodnom savjetovanju
"Napravili su ga za gospodarske subjekte, a stanovništvo kao da i ne postoji. Recimo kao da su Zaton i Raslina industrijska zona", objašnjava Ivanka Čoga iz Zatona koja je spremna prosvjedno blokirati cestu.
Iz Hrvatskih cesta poručuju kako broj nesreća koji se dogodio na tom mjestu prethodnih godina nije ukazivao na potrebu izgradnje kružnog toka te da bi takvo raskrižje bilo neadekvatno: "Na dionici državne ceste Šibenik – Vodice prosječni godišnji dnevni promet je 15729 vozila, a ljeti 23359 što je gotovo kritičan broj vozila za propusnu moć rotora".
Mještani dvaju malih mjesta razočarani su što nisu dobili potporu od Grada Šibenika iz kojeg su poručili kako "s Hrvatskim cestama imaju odličnu suradnju, a prometna rješenja prepuštaju prometnim stručnjacima".
"Ljeti bi čekao pola sata. Od Vodica do ovdje bude kolona i čekaš ovdje pola sata da se uključiš", kaže ogorčeno Tomislav Cvitan iz Rasline, a Lidija Rajić dodaje kako im svakodnevno preko tog raskrižja idu i djeca.
"Ima školski autobus koji isto mora prijeći tri trake, mora pet strana gledati. Kako će ta djeca i u strahu roditelji puštati tu djecu u školu i na aktivnosti", kaže Lidija.
A zbog sigurnosti svih mještana poručuju - ukoliko se ne promijeni ovaj projekt, Zatonjani i Raslinjani najavljuju i blokadu Jadranske magistrale za najvećih gužvi u ljetnim mjesecima.