POTPUNO DRUGAČIJA / Novi doživljaji za turiste: Veganski hamburgeri, najfinija zrnca kave - tako izgleda ponuda u Istri

Dašak pedesetih, nove kulinarske delicije ili mjesto za opuštanje uz probrana zrna kave? Zvuči odlično, a tako su zamišljeni novi doživljaji za turiste. Bolja usluga i drukčije iskustvo motivi su za dolazak, ali i povratak u destinaciju

1.6.2023.
8:00
VOYO logo

Ovo su zrnca koja se prate od berbe preko pečenja do degustacije.

Samo najfinija probrana zrnca stvore – ljubav u šalici!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Jako dobro što imate tako lijepo vrijeme i možemo uživati na zraku i kultura ispijanja kave je puno bolja", kaže Frances iz Engleske.

"Kava sama po sebi je puno profinjenija nježnija ima u sebi te neke određene voćne note te s time dokazuje da je zapravo kava ništa drugo doli voće", tvrdi specijalistica za pića, Gordana Muktić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nula kilometara od proizvodnje do stola za burgere! Svi su rađeni ručno od lokalnih namirnica. U trendu – veganski!

"Nema unutra ni jaja, sira, mliječnih proizvoda, isključivo povrće. Znači slanutak odleži jednu noć u hladnoj vodi samelje se stavi se unutra paprika, mrkva, svježe tikvice", objašnjava kuhar Zoran Gajić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Jako je ukusno zaista. Izabrala sam laganu proljetno-ljetnu salaticu i ovo je burger sa sitno kosanom svinjetinom", kaže Ksenija iz Pule.

I "dečki" su došli na svoje. Ovo je njihovo mjesto opuštanja. Ženama - ulaz zabranjen!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Najbitnije je da se ona češlja i da se redovito njeguje jer više-manje brada je jača i oštrija dlaka pa ona strši", objašnjava barber Tomislav Strmečki.

Image
KRUZERI U RIJECI /

Stiže nikad više kruzer-gostiju. Istražujemo koliko troše i isplati li se kruzing-turizam?

Image
KRUZERI U RIJECI /

Stiže nikad više kruzer-gostiju. Istražujemo koliko troše i isplati li se kruzing-turizam?

"To su stvari koje turisti vole, to su stvari koje su obično malo drugačije od onih što imam u vlastitim zemljama", govori Frances.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ponuda čini odmor puno udobnijim i dolazak u odredište puno ljepšim", govori Mika iz Engleske.

Doživljaji trebaju tako ostati kao – trajno sjećanje!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Signature elementi u ponudi su sigurno nešto što radi razliku i nešto što na kraju krajeva stavlja hotel na mapu europsku i svjetsku", objašnjava direktor hotela, Alex Žiković.

A krucijalno je stalno podizati ljestvicu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Potrebno je stalno imati otvorene, širom otvorene oči i dobro naćuljene uši i znači s jedne strane osluškivati što je trenutno tržište u trendu i kako to na najbolji način iskoristiti", poručuje Manuela Kraljević, članica uprave lanca hotela.

Potpis na doživljaj – potpis je na uspomenu, ali i želju da nam se gosti vrate.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo