Promatranje i fotolov na životinje s fokusom na medvjede u čabarskoj šumi, avantura je koja oduzima dah. Medvjedi se već bude pa je velika šansa da ih se može vidjeti.
Željko Zbašnik, vlasnik tvrtke za pustoilovni i avanturistički turizam u Pargu, rekao je da je 97 posto uspješnosti, a izlet se ne naplaćuje ništa ako se dogodi da se medvjed ne pojavi. Do četiri lokacije u srcu šume stiže se džipom što je avantura sama za sebe. Kućice su zvučno izolirane kako medvjed ne bi nanjušio čovjeka, a najudaljenija kućica je i najposebnija.
"Potpuno je u zemlji kao zemunica i dolazak životinje vam je baš u ravnini očiju. Znači prozori su u ravnini s terenom i to je jako, jako zanimljivo. Maltene na dva metra vi promatrate divlje životinje", kazao je Zbašnik.
Uživanje u prirodi moguće je i iz drvene trokatnice od 360 kvadrata. Prima deset gostiju i nudi luksuzni sadržaj. Alen Petrović, vlasnik kuće za odmor u Tršću, ispričao je da je svaki vikend popunjeno od kraja studenog, a dosta termina popuni se i tijekom tjedna.
"Ljudi ostaju sve duže, interesa ima. Ugođaj između snijega, bazena, saune i jacuzzija ljudima daje poseban osjećaj odmora", dodao je Petrović.
Opuštanje je riječ koja itekako ide uz Gorski kotar. Hotelski spa centar traženi je adut, a nakon njega se uživa u goranskim specijalitetima. Šef kuhinje hotela u Fužinama, Dominik Kosić, rekao je da je nbajpoznatiji specijalitet gulaš, a za desert štrudle.
Zelena Hrvatska odavno ne ovisi samo o snijegu. U Brodu na Kupi u kojemu je samo dvjesto stanovnika, kaštel je Zrinskih kojega je u nešto više od godinu dana posjetilo 15 tisuća ljudi.
Ana Švigir Kolar iz Sesveta kazala je: "Došli smo na vikend na tri dana, nas dvije obitelji i stvarno nas je ovo iznenadilo."
Valentina Ciprić Musić, koja je također iz Sesveta, rekla je: "Nismo znali da je ovoliko lijepo, da je toliko interaktivno i zanimljivo ne samo za nas odrasle, nego i za djecu."
Tena Hat iz Rijeke ispričala je da nikada nije vidjel atakve životinje i da je fantastično.
Divljina s pogledom na more postav je riječkog Prirodoslovnog muzeja koji otkriva floru, faunu i svaki zvuk goranske šume.
Klara Bukovac, voditeljica marketinga Prirodoslovnog muzeja Rijeka, kazao je da se postav proteže na četiri etaže pa se na prvoj upoznaje tema rijeka, na drugom katu šuma, na trećem planina te na četvrtom nebo.
Potvrda da je Gorski kotar sve veći hit, turisti su kojih je baš svakoga dana u godini sve više.