bez turističke rupe /

Adrenalinski park, šetnja i šparoge, a i 20 posto niže cijene - Istra zna privući goste i nakon Uskrsa

Kiša i sunce odlični su za šparoge, na tanjuru isključivo domaće. U Hrvatskoj je trenutačno 90 tisuća gostiju, najviše u Istri

18.4.2023.
8:00
VOYO logo

Istra zna kako privući goste i kad se nakon Uskrsa, a prije sezone pojavi "turistička rupa". Doza adrenalina, netaknuta priroda i tradicionalni gastrotanjur, a sve to uz popuste. Što sve nude i kakav je odaziv?

Postoji li išta bolje od katapulta dobrih provoda u destinaciji?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ovo je najbolji park do sada jer je najveći i ima se što raditi i puno je različitih punktova. Katapult je odličan", rekla je Lindsay iz Njemačke.

Image
PROBLEMI S VODOM /

Suša u Europi već krenula, ponegdje turizam pao i za 69 posto, a što će tek biti kad dođe ljeto?

Image
PROBLEMI S VODOM /

Suša u Europi već krenula, ponegdje turizam pao i za 69 posto, a što će tek biti kad dođe ljeto?

"Jako je zabavno, ali i pomalo strašno", otkrio nam je njezin sunarodnjak Daniel.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ako ste i uplašeni i niste nešto mogli, ali ste ipak uspjeli, želite ići još stotinu puta", priznala nam je Ema iz Njemačke.

Tri razine adrenalina samo za najhrabrije.

"Imamo 30 različitih puteva u ovom dijelu, plus 12,5 metara visoku ljuljačku. Imamo zid za penjanje visok 12 metara, širok pet", rekao je Nigel Simpson, vlasnik adrenalinskog parka.

Željni prirode, ali u mirnijem kasu, biraju šetnju!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Obožavam zbilja konje i već imam neku godinu i bi trebala prestat ali jednostavno ne mogu", rekla je Gabriela iz Švedske.

Doživljaji višestruko uvećaju broj gostiju. Mamac je zasigurno i 20% niža cijena. Kiša i sunce odlični su za šparoge. Na tanjuru isključivo domaće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Stvarno smo oduševljeni tom kombinacijom domaće autohtone hrane kvalitete okusa i prezentacije", rekla nam je Sanja iz Zagreba.

Primjer toga su domaći njoki sa šafranom. Tučak intenzivne boje daje slatkast okus.

"Cijena je jedan od važnijih kriterija odabira putovanja u destinacije, nije najvažnija, ali jedan od važnijih, svakako su dobrodošle aktivnosti, pogotovo ovakve promotivne, one potiču ljude da dođu, a onda poslije toga se stvara navika dolaska u destinaciju", rekao je Boris Žgomba, predsjednik udruženja putničkih agencija.

U Hrvatskoj je trenutačno 90.000 gostiju, najviše u Istri. Očito, s dobrim motivom!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo