Na izložbi su, uz već poznate slike američkih ljepotica, preuzetih iz suvremenih stripova koje u velikim oblacima šapuću svojim partnerima melankolične ljubavne poruke, prikazani i nešto apstraktniji radovi, koji su sastavljeni samo od slova ili nadrealističnih detalja.
No svima njima zajedničko je upravo zrcaljenje ? bilo u vidu kućnih ogledala u kojima se ogleda površno američko društvo, prozor, uvećani dijamant, metalna skulptura ili formalna igra točaka.
Američki pop art umjetnik ? poznatiji i kao Ťčovjek rastera i točakať - cijeli se život posvetio pitanjima što je to iluzija i perspektiva, a uz Andy Warhola, Roberta Rauschenberga te Toma Wesselmana Roy Lichtenstein je najviše pridonio ulasku banalnih predmeta iz svakodnevice u svijet muzeja i umjetnosti.
Strast s kojom je umjetnik radio na problemu refleksije ponajbolje dočarava rečenica koju je Lichtenstein izrekao pred svoju smrt 1997. ŤAko me netko pita je li pop art mrtav ja ću odgovoriti ? Za mnoge zacijelo jest, za mene nije.ť