Čak pet od deset trendova na Twitteru bilo je o Jobsu uključujući #ThankYouSteve i #iSad. Think Different i Stay Hungry također su bili u vrhu top trendova na Twitteru, a teeetovi su se slijevali takvom brzinom da su mnogi korisnici zatekli famoznog "bijelog kita" na ekranu koji je upozoravao da je Twitter preopterećen.
Ipak, Search Engine Land iznio je procjenu da je vijest o Jobsovoj smrti izazvala lavinu od "samo" 6,049 tweetova u sekundi. To ovaj događaj stavlja na 5. mjesto događaja o kojima su korisnici najviše tweetali.
Trenutačni rekord - sa 8,868 tweetova u sekundi - drži američka pjevačica Beyonce koja je objavila svoju trudnoću na dodjeli MTV-ovih nagrada. Na drugom mjestu je pobjeda japanske nad američkom reprezentacijom u Svjetskom prvenstvu u nogometu za žene s 7,196 tweetova u sekundi, na trećem je eliminacija Brazila s Copa America s 7,166 tweetova u sekundi, a na četvrtom mjestu je Nova Godina 2011. s 6,939 tweetova u sekundi.
Tako se Steve Jobsova smrt s 6,049 tweetova u sekundi našla na 5. mjestu. Za usporedbu, vijest o smrti Osame bin Ladena izazvala je lavinu od 5.000 tweetova u sekundi, a smrt Michaela Jacksona 2009. godine 493 tweetova u sekundi. Broj Twitter korisnika i promet na ovoj društvenoj mreži je znatno narastao od tada, međutim tweetovi o smrti "kralja popa" ipak su uspjeli srušiti web stranicu.
Premda se može učiniti da ove brojke bacaju sjenu na inteligenciju korisnika Twittera, jer proizlazi da je ljudima više stalo do celebritya nego do inovatora, važno je imati na umu da se ove brojke odnose samo na vrhunce događaja. Dok Beyoncina beba može biti vrhunac za dan ili dva i pobrati gomilu tweetova, nemamo nikakve sumnje da će se o smrti Stevea Jobsa govoriti i tweetati, zapamtite, mnogo, mnogo dulje.
Prethodni članci: arti-201110070377006 arti-201110060871006 arti-201110060001006 arti-201110060375006 arti-201101180397006 arti-201110060343006 arti-201110060571006