Za najkvalitetnije dvoboje Europskog prvenstva više gotovo da i nema ulaznica. Kupili su ih oni koji će doći gledati nogomet, ali i preprodavači koji se nadaju dobroj i brzoj zaradi. Osim očuvanju reda pred hordama divljih navijača, policija se od prvoga dana posvetila i suzbijanju "crnoga tržišta". Tako su u Bruxellesu privedena trojica Nijemaca i četiri Peruanca, koji su osumnjičeni za pokušaj preprodaje ulaznica. U igri su bile ulaznice za prvu utakmicu prvenstva između Belgije i Švedske. Belgijska je policija bila obaviještena da se skupina preprodavača kreće oko stadiona.
"Kada smo zaustavili sumnjivi Volkswagen kombi stranih registarskih oznaka, kod putnika smo našli 45 ulaznica za utakmicu, 50 000 franaka (12 000 američkih dolara) i pištolj. Dovoljno da ih privedemo," izjavio je glasnogovornik belgijske policije De Koninck i dodao da su sedmorica negirala namjeru bavljenja preprodajom ulaznica.
Organizatori Eura 2000. trudili su se suzbiti preprodaju prije nego što je prvenstvo i počelo. Od milijun i 200 tisuća ulaznica predviđenih za 31 utakmicu, 40% njih na sebi sadržava ime kupca. Ostatku od ukupnog broja dragocjenih papirića može se ući u trag, jer su agencije kojima su podijeljene bile dužne zapisati podatke o krajnjem kupcu. Upravo su agencije najslabija karika u lancu osiguranja od preprodavača.
"Cupido Tickets" naziv je nizozemske tvrtke koja je putem Interneta nudila ulaznice na dražbu te ih prodavala i po tridesetak puta većoj cijeni. Tako je ulaznica koja vrijedi 525 prodana za 15 000 nizozemskih guldena. Presudom po kojoj agencija mora kupcima vratiti milijun guldena (430 000 američkih dolara), nizozemski se sud odlučno uključio u borbu protiv "crnog tržišta". Uz povratak novca i zatvaranje tvrtke, "Cupido" mora predati i popis ljudi koji su ponudili dodatne ulaznice na dražbu. "Ovo je veoma važna odluka nizozemskog suda, koja i nama daje odriješene ruke", stoji u izjavi organizatora prvenstva.