Bistro more, prekrasne plaže, sunce, adut je na koji Hrvatska
računa svake godine.
Iako skeptični od sezone koja je donijela nova europska pravila
zbog kojih su redom bogati Ukrajinci i Rusi otkazivali dolaske
zbog viza - splitski hotelijeri u lipnju i početkom srpnja
bilježe dobre rezultate.
"Veoma smo zadovoljni imamo 15 posto više gostiju u hotelu nego
ih je bilo prošle godine na isti dan, očekujemo u cijeloj sezoni
rast od 10 posto, a to su za nas iznimno dobri rezultati",
izjavio je direktor prodaje i marketinga Radisson Blu hotela
Split JanAlbers.
Skandinavci su im najčešći gosti, slijede Nijemci i Englezi.
Amerikanci koji se odmaraju na hrvatskim plažama ipak imaju
zamjerku.
"Neke ture su malo skuplje nego što smo očekivali, primjerice
posjeti nacionalnim parkovima, ali osim toga u Hrvatskoj se može
mnogo toga vidjeti i doživjeti", kazao je Scott iz SAD-a.
Baš na to računaju glavni ljudi hrvatske turističke
zajednice:
Jedrenje i istraživanje otoka, ili kako Englezi to kažu "island
hopping" je jako popularan na svim tržištima i to je nešto što
apsolutno fascinira strane turiste. Isto tako je i s našim
nacionalnim parkovima.
Uz dobru ponudu turisti su na Jadranu spremni za nova iskustva,
uz pogodan vjetar pokraj Trogira ostavit će i kunu više za školu
surfanja na dasci. No, da uspješnost sezone uvelike ovisi o
ljudima složit će se svaki gost na obali.
Osmjesi na licima gostiju na početku sezone - dobar su preduvjet
i za pune blagajne.
Iako se službeni turistički rezultati nakon prve polovice godine očekuju tek sutra - RTL Danas neslužbeno doznaje kako su oni iznad očekivanja, a iako su na Jadranu bili oprezni u predviđanjima uspješnosti sezone nakon prvih dana srpnja - puni su optimizma. Oba ministra turizma ove su godine kao cilj navodili da žele iste brojke kao i lani, uz malo veće prihode.