Incident se dogodio na noćnom letu Boeinga 767 Air Canade sa 103 putnika i članova posade od Toronta do Zuericha u siječnju 2011. godine.
Nakon provedene istrage kanadske uprave za zračni promet zaključeno je kako je kopilot u stanju dezorijentiranosti i tromosti neposredno nakon buđenja zgrabio upravljačku palicu i izveo naglo poniranje kako bi izbjegao zrakoplov za koji je mislio da leti prema njegovom.
U izvješću se navodi da se prvi časnik zrakoplova tek probudio iz dugog drijemeža kada mu je kapetan informacije radi rekao da se u blizini nalazi američki teretni zrakoplov na istoj ruti. Kopilot je potom, još snen i dezorijentiran, zamijenio blještavu Veneru za "nadolazeći" zrakoplov i naglo spustio svoju letjelicu za šezdesetak metara.
Boeing 767 je brzo ispravio njegov kapetan, ali ne prije nego li se dio nevezanih putnika i članova posade "zakotrljao" zrakoplovom.
Glavni inspektor kanadske uprave za zračni promet naglasio je kako ovaj slučaj naglašava da postoji problem u rješavanju umora posade. Naime, po pravilima Air Canade piloti na dugim letovima smiju zadrijemati na maksimalno 40 minuta, a u ovom slučaju kopilot je spavao 75 minuta, što znači da je ušao u fazu duboka sna i probudio se dezorijentiran.
Air Canada se ispričala putnicima za ovaj incident i objavila kako je poduzela mjere da se takvo što više ne ponovi.