Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
MINISTROV AMBICIOZNI PLAN /

Otpuštanjem 500 ljudi uštedjet će milijardu kuna!

Nakon HŽ-a, ministar s najkraćim stažem predstavio je plan reforme HAC-a i ARZ-a. Najavio je i gradnju novih autocesta među kojima i Rijeka-Žuta Lokva zbog koje se s premijerom razišao njegov prethodnik Zlatko Komadina.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Najveća stvorena vrijednost hrvatske države neće se davati u najam za manje od dvije i pol milijarde kuna. Tako je resorni ministar pojasnio konačni cilj Vladine potrage za koncesionarom za autoceste. "Ako možete dobiti dobar novac da servisirate tekuće obveze i nepovoljne kredite, nisam protivnik te ideje. Ali sam protivnik - što nećemo dozvoliti - da taj iznos potencijalne monetizacije bude nedostatan", govori Hajdaš Dončić. Dostatan je zato broj zaposlenih u HAC-u i ARZ-u, pa će se prema predstavljenom planu restrukturiranja do 2015. otpustiti oko 500 zaposlenih, odnosno 15-ak posto, te uštedjeti i do milijardu kuna. Ujedno bi se formirala nova tvrtka za naplatu i održavanje. "Ta konsolidirana nova tvrtka imala bi oko 2700 zaposlenih, što bi, po analizama, sasvim zadovoljavalo europskom prosjeku, i što se tiče održavanja i što se tiče naplate", kaže ministar. A matične tvrtke idu dalje. Za projekte dovršetka gradnje Koridora 5C, autoceste od Rijeke do Žute Lokve te zagrebačke obilaznice, u idućih šest godina izdvojit će se oko 17 milijardi kuna, od čega će sedam biti osigurano iz EU fondova. "Ostatak bi se mogao financirati iz kvalitetnih dugoročnih kredita, uz jedan mali dio pomoći iz trošarina koji sigurno ne bi bio 60 lipa, nego puno manje", otkriva predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta Dražen Guštin. Najavljenim planom restrukturiranja zadovoljni su i sindikati. "Više neće biti onih političkih kadrova kojima se izmišljaju radna mjesta, zbog kojih se mijenjaju pravilnici, koji dobivaju visoke plaće i sve moguće povlastice, a ništa ne rade", veli Mijat Stanić. Ipak, takvu povlasticu zadržao je novi predsjednik Uprave Autocesta Rijeka - Zagreb koji je, unatoč gubicima tvrtke unajmio luksuzni Audi. Restrukturiranjem bi se svim vrstama gubitaka trebalo reći - stop.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike