ZAŠTO OGLAŠAVATI NA PORTALU NET.HR
Prema rezultatima istraživanja,portal Net.hr, najposjećeniji je portal u Hrvatskoj.(Izvor GemiusAudience, kolovoz 2012)
Mjesečni doseg portala Net.hr: 47,71% (Izvor:GemiusAudience istraživanje,kolovoz 2012.)
Trenutne mjesečne statistike: Preko 870.000 jedinstvenih korisnika mjesečno i preko 160 milijuna otvaranja stranica mjesečno
Trenutne dnevne statistike: Preko 250.000 jedinstvenih korisnika dnevno i preko 6 milijuna otvaranja stranica dnevno.
Portal Net.hr jedini je web-medij u Hrvatskoj koji koristi najsuvremeniji sustav za upravljanje bannerima DoubleClick, namjenjen portalima s visokim brojem posjeta.
DoubleClick omogućuje različite načine targetiranja (prikazivanje bannera po određenim stranicama, u određenom vremenskom razdoblju, npr. samo određenim danima, satima) te svakodnevno praćenje statistika i rezultata oglašavanja.
SASTAVNI DIO PORTALA NET.HR SU:
NASLOVNA STRANICA - najposjećenija hrvatska web-stranica s mnoštvom zanimljivih informacija i linkova. Naslovnica pruža čitatelju obilje raznolikih informacija kroz rubriku aktualno, dok kroz ostale podcjeline: najnovije, najčitanije, foto, video, najzabavnije... nudi korisnicima još bogatiji pristup najrazličitijim temama.
DANAS.HR – najnovije vijesti iz zemlje i svijeta,aktualnosti,crna kronika,novac, kultura, znanost
SPORTSKI.NET – najnoviji vijesti iz sportskog svijeta,nogomet,košarka rukomet,tenis,automoto,hokej,klub boraca i druge zanimljivosti iz svijeta sporta.
MAGAZIN.HR - posvećen je ljubiteljima mode, ljepote,putovanja,prati teme zdravlja, roditeljstva, dom&vrt, kuhinja, brak&veze te kućnih ljubimaca.
HOT.HR – novi portal koji prati živote zvijezda te daje vruće vijesti iz života poznatih.
TEHNOKLIK.HR – portal koji vam donosi najnovije vijesti iz svijeta tehnike i tehnologije. Prate se inovacije, gadgeti, biznis i novi trendovi.
NETMOBIL.HR – portal koji prati najnovije vijesti iz automobilske industrije i donosi najsvježije informacije iz atraktivnog svijeta automobilizma.
WEBCAFE.HR – veseli, razigrani i zanimljivi dio NET.HR-a sa različitim temama od astroneta,fotografija,cure i frajera dana, web igrica,testova do bizarne strane weba.
TROSJED – upoznate nove prijatelje, pronađite ljude sličnih interesa ili se s vlastitom ekipom zabavljate u veseloj i cool online zajednici
INFOCENTAR – web stranica s informacijama o kulturnim, društvenim,političkim i zabavnim manifestacijama diljem Hrvatske.
FREEMAIL – besplatni web e-mail poslužitelj na hrvatskom jeziku s više od 500.000 korisnika.Broj korisnika u stalnom je usponu.
CHAT (brbljaonica) – najposjećenije mjesto za neobavezni razgovor u Hrvatskoj i bližem susjedstvu.
PREDNOSTI INTERNETA KAO OGLASNOG MEDIJA
Za razliku od klasičnih medija (televizije, radija, novina), oglašavanje na internetu ima sljedeće karakteristike:
DJELOTVORNOST. Reklamne kampanje na internetu djelotvornije su nego kampanje u klasinim medijima s obzirom na broj čitatelja, uz nižu cijenu oglašavanja.
BRZI REZULTATI. Oglašavanje na portalu Net.hr u vrlo kratkom vremenu povećati će posjet vašim web-stranicama i time prodaju vaših proizvoda i usluga.
INTERAKTIVNOST. Oglašivač i korisnik na internetu mogu međusobno dvosmjerno komunicirati.
ŠIROKI DOSEG. Oglasi objavljeni na globalnoj mreži vidljivi su diljem svijeta.
REFERENTNA LISTA OGLAŠIVAČA
- Zagrebačka banka
- Unilever Croatia
- Procter&Gamble
- Microsoft Hrvatska
- Agrokor
- Zagrebačka Pivovara
- Coca cola Hrvatska
- Nokia
- Apple Hrvatska
- VIPnet
- Hrvatski Telekom
- Nike
- Adidas
- Školska knjiga
- Superknjižara
- Croatia Airlines
- Toyota
- Hewlett Packard
- Vichy
- Beiresdorf
- Fox Channels
- Henkel
- INA
- Canon Hrvatska
- VISA
- Croatia osiguranje
- Hrvatska lutrija
- PZ Auto
- Carlsberg Croatia
- Al Jazeera Balkans
- Samsung
- Loreal