Od osam nagibnih vlakova koje je HŽ 2003. godine kupio za 34
milijuna eura, danas vozi samo jedan no i on se ne može nazvati
nagibnim jer mu je isključena nagibna tehnika pa vozi kao običan
vlak i to na relaciji Zagreb-Split, prenosi Slobodna
Dalmacija.
Stoga, zbog ograničenja brzine od 100 kilometara na sat, taj vlak
vozi od Splita do Zagreba čak šest sati.
Sadašnje stanje flote nagibnih vlakova, kupljenih izravnom
pogodbom od njemačkog proizvođača 'Bombardier
Transportation', i bez studije opravdanosti, tužna
je slika stanja domaćeg željezničkog prometa, zaključuje Slobodna.
Od popravka karamboliranog vlaka iz nesreće u Rudinama, u HŽ-u su
odustali.
Upitan je i popravak vlaka koji je 2006. kod Knina naletio na
kamion. Pet preostalih vlakova koji nisu imali nesreće već
mjesecima ne prometuju zbog potrošenosti kotača i potrebnog
kontrolnog pregleda koji se radi svakih pet godina.
Iz Hrvatskih željeznica javljaju kako planiraju popraviti
vlakove, međutim, ne znaju kada će imati financijske mogućnosti i
rezervne dijelove za popravak.
Međutim, nadaju se kako će do stupanja na snagu reda vožnje za
2012./2013. osposobiti barem dva vlaka, a do svibnja 2013. godine
još dva.
Sadašnje stanje flote nagibnih vlakova, kupljenih izravnom pogodbom od njemačkog proizvođača 'Bombardier Transportation', i bez studije opravdanosti, tužna je slika stanja domaćeg željezničkog prometa.