Ugodno vrijeme bez gužvi sviđa se gostima kojih je u Zadru već prilično. Grupe na proputovanju, kongresne grupe i indvidualci - u hotelu je sada oko 500 gostiju.
"Kako nam se Uskrs približava tako će individualni segment preuzimati veći udio što znači obiteljski turizam tako da u principu za Uskrs očekujemo nekakvih 600-650 gostiju u hotelu", izjavio je IvanPolak, generalni direktor hotela.
Dobrim najavama zadovoljan je i ministar turizma.
"Žele se ostvariti brojke turista od prošle godine s malim financijskim iskorakom koji bi nadmašio 2008. godinu koja je bila rekordna", izjavio je DarkoLorencin.
A prema podacima Hrvatske turističke zajednice tijekom uskrsnih blagdana u Hrvatsku bi trebalo doći oko 75 tisuća turista, a kroz cijeli travanj ih se očekuje oko 490 tisuća, što je porast od 7 posto dolazaka u odnosu na lanjski travanj.
Nudi se uglavnom razgledavanje grada i prirodnih ljepota, ali i stjecanje novih vještina.
Treba nam više turista, ali one dobre može se dobiti samo kvalitetom i osobnim pečatom - stav je bouquet hotela u srcu Zadra. Osim komfora i lokacije, oni nude i vrhunski gastro doživljaj spravljen od sezonskih i autohtonih namirnica.
"Sigurno da potičemo autohtone proizvode, stara jela... Razvijamo jednu cjelokupnu priču što znači malo dublje zagrebati u gastronomiju", rekla je MladenkaŠtura, direktorica hotela.
A recept za uspješnost destinacije je jednostavan - zadovoljan gost vraća se opet.