Vizionar novih medija Louis Rossetto, koji je pokrenuo početkom devedesetih godina cyber časopis Wired, želio je isprva da se časopis pojavljuje samo na mreži. No, budući da u to doba internet kultura još nije bila dovoljno razvijena, časopis je doživio svoje tiskano izdanje.
Časopis je u međuvremenu naviknuo ljude na digitalni način razmišljanja, Louis Rossetto je skoro bankrotirao, prodao časopis newyorškoj izdavačkoj kući Conde Nast (Vogue), a sam je pokrenuo web stranicu imena hotwired.
Devet godina kasnije vremena su se promijenila, više ne vrijedi stari slogan: "21. stoljeće - isključivo digitalno", a većina američkih stručnjaka opet nagovara Rossetta da prebaci svoj on-line časopis na papir.
Marketinški stručnjaci tvrde da je danas najisplativiji posao pretvaranje atraktivnih on-line časopisa u tisakana izdanja. Najsvježije primjere pružaju internet časopisi Inside.com, stranica specijalizirana za svemirske letove Space.com te modni on-line časopis Wink.
Prema njihovim riječima iako su on-line časopisi i tisak sasvim dva drugačija izdanja, ljudi još uvijek robuju konkretnim i opipljivim predmetima. A kada stranice dosegnu određeni broj posjetitelja stranica, zašto to ne iskoristiti?