Novi trend: tiskana izdanja on-line časopisa

Američki trend, koji je zahvatio mnoge specijalizirane internet portale ?

18.9.2000.
3:39
VOYO logo

Vizionar novih medija Louis Rossetto, koji je pokrenuo početkom devedesetih godina cyber časopis Wired, želio je isprva da se časopis pojavljuje samo na mreži. No, budući da u to doba internet kultura još nije bila dovoljno razvijena, časopis je doživio svoje tiskano izdanje.

Časopis je u međuvremenu naviknuo ljude na digitalni način razmišljanja, Louis Rossetto je skoro bankrotirao, prodao časopis newyorškoj izdavačkoj kući Conde Nast (Vogue), a sam je pokrenuo web stranicu imena hotwired.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Devet godina kasnije vremena su se promijenila, više ne vrijedi stari slogan: "21. stoljeće - isključivo digitalno", a većina američkih stručnjaka opet nagovara Rossetta da prebaci svoj on-line časopis na papir.

Marketinški stručnjaci tvrde da je danas najisplativiji posao pretvaranje atraktivnih on-line časopisa u tisakana izdanja. Najsvježije primjere pružaju internet časopisi Inside.com, stranica specijalizirana za svemirske letove Space.com te modni on-line časopis Wink.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema njihovim riječima iako su on-line časopisi i tisak sasvim dva drugačija izdanja, ljudi još uvijek robuju konkretnim i opipljivim predmetima. A kada stranice dosegnu određeni broj posjetitelja stranica, zašto to ne iskoristiti?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo