ZBOG 'BIJELOG ZLATA' OSMIJEH IM NE SILAZI S LICA: /

'Ovo je brend, to Europa traži'

Image
Foto: Screanshoot/Dnevnik.hr

U Podravini cvjeta novi biznis, proizvodnja i prodaja kamilice. Tamošnji žitelji vrlo su zadovoljni, urod je odličan, a ulaganja su bila mala.

25.5.2016.
9:19
Screanshoot/Dnevnik.hr
VOYO logo

U Podravini padaju prvi otkosi bijeloga zlata, kako tamošnji proizvođači nazivaju kamilicu. Zadovoljni su rezultatima svog rada, tvrde da je urod odličan. S berbom su počeli ranije, a nikad nije dulje trajala, piše Dnevnik.hr.

"Kamilica je brend, svaka čast našim prijateljima dolje i mandarinama, ali to je tretirano. Ovo je ekološki, to Europa traži", komentira Mladen Dijaković iz Pitomače koji 95 posto svog uroda izveze u zemlje Europske unije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poticaji od grada, države i EU-a

Proizvođači mogu biti zadovoljni i prodajom i cijenom, ali i poticajima. Grad Đurđevac ih potiče s tisuću kuna, država s 2200 kuna, a EU za ekološku proizvodnju izdvaja 350 eura. Gradonačelnik Đurđevca Željko Lacković ističe kako im je cilj promijeniti proizvodnju tog kraja te kukuruz i pšenicu zamijeniti kamilicom. Ona, dodaje, uz mala ulaganja donosi veliki profit.

"Osim čajeva, što je standardno, mogu se raditi kreme, masti, tržišna ulja", rekao je Mladen dodajući kako je to jedna od profitabilnijih proizvodnji u Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
UNOSAN BIZNIS: /

Preorijentirali proizvodnju i uboli pravi zgoditak, tražit će i kooperante

Image
UNOSAN BIZNIS: /

Preorijentirali proizvodnju i uboli pravi zgoditak, tražit će i kooperante

Od najvećih problema izdvaja nepravilnu primjenu pesticida. Kaže da je kamilica koju prodaje ekološka, a na susjednim poljima koriste se pesticidi te ako ti pesticidi dođu u dodir s kamilicom, on je više ne može izvesti u pojedine zemlje Europske unije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo