Unatoč činjenici da se Kalodont ne proizvodi već 20 godina, brojni građani, smatrajući ga sinonimom za sve paste za zube koje su se na tržištu pojavile nakon njega, i danas u prodavaonicama zatraže kalodont. A od idućeg tjedna baš će se taj brend ponovno naći na policama hrvatskih trgovina.
Naime, Saponia Osijek odlučila je napustiti postojeći brend zubnih pasta Zirodent i vratiti se svome starom brendu Kalodont, piše Glas Slavonije. Novi će se proizvod pojaviti u više od 10 različitih okusa i bit će namijenjen svim naraštajima potrošača.
Cijenama prilagođen standardu građana
Predsjednik Uprave Saponije Damir Skender najavljuje i jak marketing koji će popratiti proizvod. Prema njegovim riječima, Kalodont će se prvo prodavati na posebno uređenim policama po promotivnim cijenama, a potom po povoljnim cijenama prilagođenim životnom standardu potrošača.
Podsjetimo, Kalodont je nastao 1922. u Saponijinoj preteči, tvornici Schiht, koja je kasnije potrošače razveselila proizvodima za pranje rublja i posuđa, održavanje higijene...