Početna ideja je uključivala softver koji bi velikim brendovima pomogao u razumijevanju online ponašanja korisnika i interakciji s njima.
Danas ta tvrtka ima sto zaposlenika te urede u Sjevernoj Americi, Europi i Aziji, a njihov data mining softver dostupan je na 50 jezika. Softver, piše Lider, vuče podatke s vodećih društvenih medija – Facebooka, Twittera, Pinteresta i drugih, kao i rasprave s foruma i drugih platformi. Synthesio može doći do 600 milijuna podataka u milisekundi, tvrdi CEO tvrtke, Moisand.
500 klijenata, a među njima su i velika imena
"Naš je cilj razumjeti društvenu inteligenciju, a klijentima pružiti jasne podatke", objašnjava on. Točnije, cilj je tvrtkama pružiti uvid u to što korisnici misle o njima. Primjerice, Blackberry je, koristeći njihovu tehnologiju, saznao da je jako popularan u Indoneziji i, na temelju toga, pojačao prodaju i marketing u toj državi.
Trenutno Synthesio ima oko 500 klijenata, uključujući velika imena kao što su Microsoft, Nissan, Dyson i McDonald's.