Festivalski program u četvrtak otvara predavanje Rade Šerbedžije, a nastavlja se u petak predavanjima nekih od najboljih predavača Cannes Lions festivala kao što su David Muhlenfeld, Per Nilson i Guy Abrahams.
U subotu su na rasporedu lideri svjetske marketinške industrije David Shing, Pete Blackshaw, Thomas Van Schaik i mnogi drugi. Domaće snage kreativne industrije predstavljat će Luka Duboković, Kamilo Antolović,Anđela Buljan Šiber i Jan Jilek kao domaćini predavanja, seminara i diskusija.
Večernji program započinje dodjelama strukovnih nagrada za najkreativnije i najučinkovitije reklame u Hrvatskoj, a nastavlja se neformalnim zabavnim programom uz nastupe elektro-swing kolektiva Sweet Life Society i hip-hop tandem Bolesna Braća.
Dani komunikacija održavaju se pod visokim pokroviteljstvom Predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar Kitarović, u organizaciji hrvatskog Udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatske podružnice Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB).