Predavanje je podijeljeno na teorijski i praktični dio, a u skladu s temom neće se koristiti vizualna pomagala nego isključivo glas i zvuk.
Diarmid Moncrieff razvojni je stručnjak i konzultant za prodajne i kreativne timove, prvenstveno u segmentu radijskog oglašavanja, a osmislio je kampanje za poznate brendove poput Coca-Cole, Samsunga i Unilevera. U Zagrebu će na HOWtoWoW radionici govoriti o mogućnostima koje zvuk pruža za uspješno brendiranje, što prema njegovom mišljenju u oglašivačkim kampanjama nije dovoljno kapitalizirano. Moncrieff smatra kako uspješne strategije zvučnog brandinga mogu pokretati masivan awareness i onda kada je oglas samo pasivno konzumiran i učiniti da mali oglašivači zvuče veliko. Iz tog razloga, naglasak u radionici bit će stavljen na radio kao kanal komunikacije koji može ostvariti iznimno velik učinak u odnosu na uložena sredstva.
HOWtoWOW akademija namijenjena je profesionalcima iz oglašivačkih agencija i tvrtki oglašivača kojima nudi edukaciju iz brojnih područja i tema važnih za oglašivačku industriju. Sastoji se od niza tematskih radionica koje uključuju kombinaciju teorijskih i praktičnih znanja, uz visoku razinu interaktivnosti praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu. Radionice vode vrhunski domaći i svjetski stručnjaci poput Sama Moorthya, Roberta Shawa, Rajne Cuculić, Andya Milligana, Toma Whitea, Diarmida Moncrieffa i Miše Terzića.
Sudjelovanje polaznika HOWtoWOW akademije prati se indeksom, a na kraju programa sudionici dobivaju priznanje o završenoj edukaciji. Dosadašnje radionice ocijenjene su iznimno uspješnima od strane polaznika, koji su uz brojna pitanja te aktivnu diskusiju s predavačima uspjeli steći vrijedna nova znanja koja mogu upotrijebiti u svom svakodnevnom radu.
Više informacija o radionici i prijavi na sudjelovanje: http://how-to-wow.hura.hr/diarmid- moncrieff-zvucni-brending/ ili na http://how-to-wow.hura.hr/o-akademiji/