Saznajte kojim su artiklima trgovci podigli cijene

Ovotjedni barometar cijena pokazuje zanimljive informacije o kretanju cijena u supermarketima.

11.7.2010.
20:50
VOYO logo

Kako je i najavljeno, cijene kave su skočile, pa je popularna 'ciglica' jubilarne kave Franck skuplja u čak 3 od 8 promatranih supermarketa. Dosadašnja cijena od 15,99 kuna narasla je na 16,49 kuna, piše SeeBiz.

No, iznenađenje je što je poskupilo suncokretovo ulje Zvijezda. Taj je artikl skuplji u 7 od 8 supermarketa, gdje se dosadašnja cijena od 9,99 kuna popela na 10,99 kuna. Najalarmantnije poskupljenje uočeno je u Getrou na dječjim pelenama Libero br 5., čija je cijena s 89,99 kuna skočila na 100,96 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

arti-201007100318006Iako ne znači da će to poskupljenje obavezno utjecati na porast cijena u drugim supermarketima, to jest indikator prema kojem se mogu prognozirati daljnje nepovoljne turbulencije u cijeni dječjih pelena. Već poslovično, najsnažniji trendovi poskupljenja zabilježeni su u odjelu svježeg voća i povrća. Rajčica je tako skuplja u 7 od 8 supermarketa za nevjerojatnih 44,29% u prosjeku, a krastavci su skuplji u svih 8 supermarketa za 37,53%.

Poskupio je i limun, koji je u 5 od 8 supermarketa skuplji prosječno za 22,26%, dok je tek mrkva jeftinija u 6 od 8 supermarketa, u prosjeku za 15,45%. U 6 od 8 supermarketa pojeftinile su i tikvice, u prosjeku za 7,34%.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najviše turbulencija doživio je smrznuti oslić filet, koji je u Getrou po iznosu skuplji za 12 kuna u odnosu na prošlo očitanje, dok je Tommyju taj artikl jeftiniji za 63,11%.

Ipak, najveći postotak poskupljenja ovog tjedna, srećom, nije zabilježen na prehrambenim namirnicama, nego na – kozmetici. Kako piše SeeBiz, u Mercatoru je krema Nivea skuplja za 33,36% u odnosu na prethodno očitanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci:

arti-201007090730006 arti-201007080040006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo