Kako je i najavljeno, cijene kave su skočile, pa je popularna 'ciglica' jubilarne kave Franck skuplja u čak 3 od 8 promatranih supermarketa. Dosadašnja cijena od 15,99 kuna narasla je na 16,49 kuna, piše SeeBiz.
No, iznenađenje je što je poskupilo suncokretovo ulje Zvijezda. Taj je artikl skuplji u 7 od 8 supermarketa, gdje se dosadašnja cijena od 9,99 kuna popela na 10,99 kuna. Najalarmantnije poskupljenje uočeno je u Getrou na dječjim pelenama Libero br 5., čija je cijena s 89,99 kuna skočila na 100,96 kuna.
arti-201007100318006Iako ne znači da će to poskupljenje obavezno utjecati na porast cijena u drugim supermarketima, to jest indikator prema kojem se mogu prognozirati daljnje nepovoljne turbulencije u cijeni dječjih pelena. Već poslovično, najsnažniji trendovi poskupljenja zabilježeni su u odjelu svježeg voća i povrća. Rajčica je tako skuplja u 7 od 8 supermarketa za nevjerojatnih 44,29% u prosjeku, a krastavci su skuplji u svih 8 supermarketa za 37,53%.
Poskupio je i limun, koji je u 5 od 8 supermarketa skuplji prosječno za 22,26%, dok je tek mrkva jeftinija u 6 od 8 supermarketa, u prosjeku za 15,45%. U 6 od 8 supermarketa pojeftinile su i tikvice, u prosjeku za 7,34%.
Najviše turbulencija doživio je smrznuti oslić filet, koji je u Getrou po iznosu skuplji za 12 kuna u odnosu na prošlo očitanje, dok je Tommyju taj artikl jeftiniji za 63,11%.
Ipak, najveći postotak poskupljenja ovog tjedna, srećom, nije zabilježen na prehrambenim namirnicama, nego na – kozmetici. Kako piše SeeBiz, u Mercatoru je krema Nivea skuplja za 33,36% u odnosu na prethodno očitanje.
Prethodni članci:
arti-201007090730006 arti-201007080040006