Već osamnaestu godinu dm ima lidersku poziciju na hrvatskom tržištu drogerijskih proizvoda, ove godine s udjelom od 26,36 posto što je za 0,52 posto više u odnosu na prošlu godinu.
"U protekloj poslovnoj godini investirali smo 39,7 milijuna kuna u otvaranje i modernizaciju naših prodavaonica te otvorili 72 nova radna mjesta", naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a. Sada ovaj drogerijski lanac, koji u Hrvatskoj posluje 20 godina, ima 154 prodavaonice u kojima zapošljava 1.295 djelatnika. U upravo završenoj poslovnoj godini otvorene su dvije nove trgovine i 72 radna mjesta.
U sljedećoj poslovnoj godini cilj je poslovati u 160 prodavaonica i investirati dodatnih 50 milijuna kuna.
Sve se više okreću robnim markama
Da je Hrvatima kupovna moć sve lošija pokazuju i statistike ove trgovine - vrijednost košarice manja je za 99 lipa i sada prosječna košarica dm-ovog kupca vrijedi 75,55 kuna. Košarica je nešto manja, a potrošači se sve više okreću dm-ovim robnim markama. U protekloj poslovnoj godini udio robne marke u ukupnom prometu iznosio je 26 posto, što je porast od 0,90 posto u odnosu na godinu ranije.
U cilju zadržavanja kupaca i tržišnog udjela, kroz razne akcije u prošloj godini odobreno je ukupno 177 milijuna kuna raznih popusta, što je za 22 posto više u odnosu na prethodnu godinu.
U dm-u su ponosni što su petu godinu zaredom izabrani za najboljeg poslodavca u zemlji, u prvom redu zbog, kako kažu, dobrih odnosa na radnom mjestu, visine plaće i sigurnosti radnog mjesta.
Prosječna plaća u trgovinama iznosi 8.528 kuna, što je za 224 kune više u odnosu na prošlu godinu. U pravilu plaće u ovoj tvrtki minimalno rastu za iznos inflacije ili nešto više od toga.
Prema rezultatima istraživanja agencije Ipsos Puls kupci su u najvećoj mjeri lojalni dm-u zbog kvalitete i cijene dm robne marke. Drugi najčešći razlog lojalnosti kupaca je dobar odnos dm-a prema zaposlenicima.
Na policama sve više hrvatskih proizvoda
Na predstavljanju poslovnih rezultata članovi Uprave osvrnuli su se na suradnju s hrvatskim dobavljačima. Od ukupnog broja dobavljača četvrtina, njih 60 su hrvatski s isključivo hrvatskim eko proizvodima. Svake godine na policama ovog drogerijskog lanca sve je više domaćih proizvoda, jer se suradnja s domaćim proizvođačima širi. Tako je i ove godine na dm-ovom natječaju "...jer najbolje dolazi iz prirode" za obiteljsko-poljoprivredna gospodarstva izabrano devet novih dobavljača.