Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Novac /

Pada im dobit, a plaće rastu - prosječna je 8.528 kuna

U fiskalnoj godini 2013./2014. dm Hrvatska ostvario je ukupan promet u iznosu od 1,97 milijardi kuna, što je u odnosu na prošlu godinu porast od 0,48 posto.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Već osamnaestu godinu dm ima lidersku poziciju na hrvatskom tržištu drogerijskih proizvoda, ove godine s udjelom od 26,36 posto što je za 0,52 posto više u odnosu na prošlu godinu.

"U protekloj poslovnoj godini investirali smo 39,7 milijuna kuna u otvaranje i modernizaciju naših prodavaonica te otvorili 72 nova radna mjesta", naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a. Sada ovaj drogerijski lanac, koji u Hrvatskoj posluje 20 godina, ima 154 prodavaonice u kojima zapošljava 1.295 djelatnika. U upravo završenoj poslovnoj godini otvorene su dvije nove trgovine i 72 radna mjesta.

U sljedećoj poslovnoj godini cilj je poslovati u 160 prodavaonica i investirati dodatnih 50 milijuna kuna.

Sve se više okreću robnim markama

Da je Hrvatima kupovna moć sve lošija pokazuju i statistike ove trgovine - vrijednost košarice manja je za 99 lipa i sada prosječna košarica dm-ovog kupca vrijedi 75,55 kuna. Košarica je nešto manja, a potrošači se sve više okreću dm-ovim robnim markama. U protekloj poslovnoj godini udio robne marke u ukupnom prometu iznosio je 26 posto, što je porast od 0,90 posto u odnosu na godinu ranije.

U cilju zadržavanja kupaca i tržišnog udjela, kroz razne akcije u prošloj godini odobreno je ukupno 177 milijuna kuna raznih popusta, što je za 22 posto više u odnosu na prethodnu godinu.

U dm-u su ponosni što su petu godinu zaredom izabrani za najboljeg poslodavca u zemlji, u prvom redu zbog, kako kažu, dobrih odnosa na radnom mjestu, visine plaće i sigurnosti radnog mjesta.

Prosječna plaća u trgovinama iznosi 8.528 kuna, što je za 224 kune više u odnosu na prošlu godinu. U pravilu plaće u ovoj tvrtki minimalno rastu za iznos inflacije ili nešto više od toga.

Prema rezultatima istraživanja agencije Ipsos Puls kupci su u najvećoj mjeri lojalni dm-u zbog kvalitete i cijene dm robne marke. Drugi najčešći razlog lojalnosti kupaca je dobar odnos dm-a prema zaposlenicima.

Na policama sve više hrvatskih proizvoda

Na predstavljanju poslovnih rezultata članovi Uprave osvrnuli su se na suradnju s hrvatskim dobavljačima. Od ukupnog broja dobavljača četvrtina, njih 60 su hrvatski s isključivo hrvatskim eko proizvodima. Svake godine na policama ovog drogerijskog lanca sve je više domaćih proizvoda, jer se suradnja s domaćim proizvođačima širi. Tako je i ove godine na dm-ovom natječaju "...jer najbolje dolazi iz prirode" za obiteljsko-poljoprivredna gospodarstva izabrano devet novih dobavljača.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike