'Jarani' su na Makarskoj rivijeri najbolji potrošači

'Slovenci, BiH i Makedonci pokazali su se do sada kao odlični potrošači i dajbože da su nam i drugi gosti takvi.

27.8.2010.
0:11
VOYO logo

"Kamo sreće da nam je većina gostiju na Jadranu takva kao što su gosti iz BiH! Odgovorno tvrdim da su u našem hotelskom smještaju oni jedna od najboljih kategorija potrošača, odlični gosti koji odsjedaju u najboljim hotelima i luksuznom privatnom smještaju, svake su večeri u restoranima, a na šankovima su najbolji potrošači. Oni su bećari, vole potrošiti, zabaviti se i kad im nestane novca, vraćaju se kući. Naravno da je i njih pogodila recesija, ali ništa više nego sve druge Europljane koji putuju. U izvanpansionskoj potrošnji zasigurno su među našim najboljim gostima", ispričao je direktor prodaje Bluesun hotela Brela Žarko Kristić istovremeno odbacujući svaku mogućnost diskreditacije gostiju iz BiH. S njim se slaže i direktor hotela Tučepi Ivo Visković.

"Svi u turizmu znamo da su nam u izvanpansionskoj potrošnji uvijek najbolji pripadnici naroda iz bivše države. Slovenci, BiH i Makedonci pokazali su se do sada kao odlični potrošači i dajbože da su nam i drugi gosti takvi. Njihov je mentalitet takav da vole počastiti, proveseliti se, njima su svi ugostitelji prezadovoljni, a mi hotelijeri posebno", kazao je Visković za Slobodnu Dalmaciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gosti iz BiH na Makarskoj rivijeri čine 40 posto u privatnom smještaju, 30 posto u tamošnjim kampovima, te oko 10 posto hotelskih gostiju. Dnevni gosti koji za samo dva sata autobusima stignu iz BiH na jednodnevne izlete i kupanje na Makarsku rivijeru problem su samo tamo gdje se lokalna uprava nije potrudila organizirati i naplatiti prihvat, parkiranje i usluge koje im pruža.

"Naše plaže mogu primiti 20 tisuća gostiju, pa poneki dnevni autobus kojim na kupanje stignu umirovljenici iz BiH doista nikome nije problem na tolikoj plažnoj liniji. Što se njihove potrošnje tiče, stacionarni gosti ne nose sa sobom stvari jer su im cijene kod nas iste kao i kod njih, pa im je svejedno gdje kupuju, iako iznimaka uvijek ima. Ali, oni su doista dobri potrošači", kazala je za SlobodnuMirjana Korljan, direktorica TZ-a Gradac na čijem je području najviše gostiju iz BiH.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci:

arti-201008250282006

arti-201008210222006

arti-201008130245006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo