Iz HŽ Carga su objasnili da su "kriza i teška gospodarska situacija, te nelikvidnost poslovnih subjekata" utjecali i na poslovanje HŽ Carga i priljev novca kojim rješavaju obaveze prema radnicima. Na pitanje novinara Večernjeg lista kad će isplatiti plaće i iz kojih izvora, odgovorili su samo da su maksimalno angažirani u naplati potraživanja i da je u planu isplata plaća iz vlastitih izvora u što kraćem roku.
No kašnjenje plaće nije toliko skandalozno koliko navodni novi Pravilnik o organizaciji koji sastavlja uprava tvrtke, a kojim se povećava broj administrativnog osoblja i šefovskih mjesta. Tako se navodno u direkciji Carga planira povećanje broja radnih mjesta s dosadašnjih 236 na 248, a uvela bi se nova radna mjesta, poput ravnatelja uprave, tajnika ureda uprave i nadzornog odbora, poslovnog tajnika uprave, savjetnika uprave – pa i referenta za upravljanje voznim parkom. To je radno mjesto posebno zanimljivo budući da uprava HŽ Carga ima dva automobila. Spomenuti referent bi trebao brinuti da dva Passata budu čista i održavana, piše Večernjak.
U HŽ Cargu su na pitanja o pravilniku odgovorili da on nije još donesen i da ne mogu zato odgovoriti na pitanja o broju novih funkcija.