"Nije pet do dvanaest već dvanaest i petnaest za završetak procesa restrukturiranja Hrvatskih željeznica kako bi poduzeća unutar HŽ Holdinga bila osnažena za početak tržišne utakmice 1. srpnja iduće godine i dolazak drugih operatera", poručio je Siniša Hajdaš Dončić.
U planu je gašenje Vuče vlakova, a onda i HŽ Holdinga, dok bi kao samostalna poduzeća ostala poslovati HŽ Infrastruktura, Putnički prijevoz i Cargo.
Otpremnine, prirodni odljev i modernizacija sustava
Programu nije jedini cilj zbrinjavanja viška zaposlenih, istaknuo je ministar. Zbrinjavanje će biti riješeno na tri načina: kroz otpremnine, prirodni odljev i modernizaciju samog sustava. Na taj način bit će zbrinuto 2.700 zaposlenih u HŽ Holdingu.
"Ključno je da program osigurava nove investicije i nabavku novih vlakova za putnički prijevoz. Najveća je obveza pred HŽ Infrastrukturom i to za obnovu pruga na međunarodnim koridorima što će se sufinancirati novcem iz EU fondova za regionalni razvoj", rekao je Hajdaš Dončić i najavio da će prvi test biti radovi na pruzi Dugo Selo-Križevci, a onda i obnova pruge Zagreb-Rijeka.