Švedski lanac trgovine odjećom H&M trebao bi početkom 2011. godine otvoriti svoju prvu trgovinu u Hrvatskoj. Hrvatska bi time, s izuzetkom Rusije, postala prva europska zemlja izvan Europske unije u kojoj bi H&M otvorio svoje trgovine.
arti-201004150092006Prošlog je tjedna iz tvrtke TriGranit poručeno kako će Hennes & Mauritz (H&M) svoju prvu trgovinu otvoriti baš u njenom šoping-centru kod Arene na zagrebačkom Laništu, no Poslovni dnevnik je neslužbeno saznao iz retail branše da će H&M ipak prvo otvoriti tzv. flagship store u šoping-centru Tome Horvatinčića na zagrebačkom Cvjetnom trgu.
To je njihova uobičajena strategija ulaska u nove zemlje: otvaranje trgovine prvo u gradskim centrima, a potom na periferiji.
Švedski koncern već je navodno potpisao predugovore za Cvjetni prolaz, što nije demantirao ni Patrick Franolić, direktor Spiller Farmera, tvrtke koja je zadužena za iznajmljivanje prostora Horvatinčićeve Hoto grupe.
Potvrdio je da su razgovarali i s H&M-om o najmu za taj trgovački centar. U bečkom uredu H&M-a na upit gdje u Zagrebu otvaraju trgovinu, odgovorili su da neće komentirati "nagađanja".
Promet od 10,4 milijardi eura u 2009. godini
Tvrtka H&M najavila je otvaranje ukupno 240 novih trgovina u Europi, SAD-u i Kini. Na svojim najuspješnijim lokacijama u europskim gradovima H&M ostvaruje mjesečni promet i do 10.000 eura po metru četvornom prodajne površine.
Lani je H&M u 2018 trgovina ostvario promet od 10,4 milijardi eura, što je porast od 15 posto. Dobit nakon oporezivanja iznosila je 1,68 milijardi eura.
H&M je pored španjolskog Inditexa i američkog GAP-a jedan od tri najjača svjetska retailera u segmentu ženske, muške i dječje odjeće.
Prethodni članci:
arti-201001260203006 arti-201004080492006