Croatia Airlines procjenjuje da će, s obzirom na booking za ta četiri dana koji trenutno iznosi 25.000 do 30.000 putnika, izravne štete zbog štrajka iznositi milijun dolara dnevno.
SKOZ pak optužuje Upravu Croatia Airlinesa da je odlučila radije dijeliti profit sa stranim kompanijama, kao što su ČSA (Češka), BH Airlines (BiH) i Malev (Mađarska) od kojih će iznajmiti zrakoplove i osoblje, nego osigurati minimalna prava svojim radnicima.
Sindikalci podsjećaju da su zimus pristali na smanjenje plaća zaposlenih u Croatia Airlinesu za pet posto, no tvrtka i dalje propada zbog nesposobnosti vodstva.
U vrijeme kada gotovo sve europske aviokompanije posluju pozitivno, Croatia Airlines je samo u prvom kvartalu 2010. zabilježio gubitak od preko 100 milijuna kuna, što je više od 50 posto gubitka cijele prošle godine, tvrde sindikalci.cate-201007090092004
SKOZ ističe kako ne traži povećanje plaća nego samo poštovanje prava stjuardesa nematerijalne prirode, od kojih su neka propisana Zakonom o radu.
Zbog najave štrajka kompanija na internetskim stranicama www.croatiaairlines.com objavljuje listu planiranih letova u vrijeme štrajka.
Putnicima i korisnicima usluga na raspolaganju je besplatni telefon 0800 7777 za pozive iz Hrvatske i telefon Kontakt centra (+385 - 1) 6676 555 na kojima se mogu dobiti detaljnije informacije o letovima i uvjetima putovanja tijekom štrajka. Radno vrijeme kontakt centra za vrijeme trajanja štrajka je od 6 do 21 sat.
Svi putnici koji su rezervirali i kupili kartu do 7. srpnja (uključujući i 7. srpnja) za neki od letova u vrijeme štrajka, moći će je zamijeniti bez nadoplate.
Prethodni članci:
arti-201007080711006
arti-201007070746006