FESTIVAL DANI KOMUNIKACIJA: / Tajne svog posla otkrivaju globalni kreativni direktor Twittera i jedan od vodećih ljudi Trumpove kampanje

Image
Foto: Igor Soban/PIXSELL
30.1.2018.
11:18
Igor Soban/PIXSELL
VOYO logo

Primjeri svjetskih kampanja koje su ostvarile veliki utjecaj na industriju, ali i na način na koji se konzumiraju mediji te doživljava svijet oko sebe bit će ono o čemu će se govoriti na predstojećem festivali Dani komunikacija u Rovinju. Festival, koji se inače održava od 12. do 15. travnja, promovirat će dobre prakse, ali i propitkivati kontroverze koje pomiču granice te utječu na percepciju industrije u javnosti.

Na tom tragu prvi najavljeni govornici s kojima će posjetitelji moći diskutirati su globalni kreativni direktor Twittera Jayanta Jenkins te direktor digitalnih medija predsjedničke kampanje Donalda J. Trumpa, Brad Parscale.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pascal bi u Rovinju trebao otkriti kako je Trumpov tim privukao glasove neodlučnih birača koji su bili ključni za pobjedu te kako su real time data i social response omogućili formiranje političkih poruka na način kakav prije nije primijenjen ni u jednoj kampanji.

"Veliki je uspjeh u Hrvatsku dovesti svjetske lidere i stručnjake koji diktiraju trendove naše industrije pa sam posebno ponosna na ovogodišnji sastav govornika koji je zasigurno najjači do sada. Dani komunikacija jedinstvena su prilika da poslušamo što imaju za reći, propitujemo ih i postavljamo im pitanja, a pritom se odlično zabavimo uz društvo kolega i druženje u sunčanom Rovinju", izjavila je direktorica Dana komunikacija i direktorica programa festivala Dunja Ivana Ballon, koja je ujedno najavila predstavljanje novih imena i predavača na tjednoj bazi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predsjednik Uprave HURA-e Davor Bruketa posebno je istaknuo kako Festivan svake godine pomiče granice te da to žele učiniti i ove godine. "Prošle godine ugostili smo stručnjake sa Sveučilišta u Cambridgeu specijalizirane za big data psihologiju s kojima smo razgovarali kako odgovorno upravljati tim podacima, a ove godine razgovarat ćemo s direktorom za digital Trumpove kapanje kojem su real time data i social response pomogli formirati političke poruke. I jednima i drugima želimo postavljati pitanja. Raspravljamo o kontroverznim temama i najboljoj praksi", prokomentirao je Bruketa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo