Operativna dobit (EBIT) bez jednokratnih utjecaja dvostruko je veća u odnosu na isti period lani i iznosi 127,7 milijuna kuna. Dobit prije kamata, oporezivanja i amortizacije (EBITDA) bez jednokratnih utjecaja veća je 156,5 posto i iznosi 229,5 milijuna kuna.
S prošlogodišnjih 77,7 milijuna kuna neto dobiti, ovogodišnja je pala na 11,5 milijuna kuna. Neto dobit koja pripada manjinskim udjelima dosegnula je 4,5 milijuna kuna, dok je neto dobit koja pripada dioničarima iznosi 7,05 milijuna kuna.
"Rast prodaje ostvaren je na gotovo svim važnijim tržištima pri čemu se posebno ističu Srbija, s organskim rastom od preko 9 posto, te Njemačka i Velika Britanija koje bilježe dvoznamenkaste stope rasta. U nastavku godine fokus se stavlja na poboljšanje i optimizaciju internih procesa, razvoj tehnika upravljanja operativnim i financijskim rizicima te aktivni brand menadžment s glavnim ciljem ostvarenja sinergijskih potencijala i ispunjavanja postojećih financijskih obveza", izjavio je Zoran Stanković, potpredsjednik Atlantic Grupe za financije.
U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje s 28,6 posto, a slijede ga tržišta Srbije sa 24,9 posto, Slovenije sa 11,9 posto, te Zapadne Europe 9 posto.
Vlastite robne marke nakon inkorporiranja brandova Droge Kolinske sudjeluju u prodaji sa 71,6 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala sa 17, posto, Farmacia s 5,9 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 5,5 posto prodaje, navodi se u priopćenju Atlantic Grupe.
Vezani članci:
arti-201105100017006 arti-201107250639006 arti-201105120181006