Domaći brendovi 'potukli' globalne divove

Kada su u pitanju vrijednosti brendova na hrvatskom tržištu, po ocjeni potrošača, prva tri mjesta za prvu polovinu 2011.

20.12.2011.
17:13
VOYO logo

Posljednje istraživanje o vrijednosti brendova na hrvatskom tržištu provela je agencija za istraživanje tržišta Ipsos Puls. Ova agencija dva puta na godinu istražuje vrijednost brendova kreirajući BrandScore listu TOP 30 brendova. Na listi se nađe oko 1.000 brendova podijeljenih u 60-ak kategorija robe široke potrošnje.

Zvijezdi i Jamnici stigla je još jedna potvrda popularnosti kod domaćih potrošača. Lista TOP 30 iznjedrila je i imena drugih domaćih tvrtki čiji su se brendovi posljednjih godina uspinjali na hrvatskom tržištu. Među njima je varaždinska Vindija, koja je tijekom godina na tržištu afirmirala proizvode robnih marki 'z bregov, Cekin i Vindon, Vir i Latica, piše Business.hr. Hrvatske potrošače osvojio je i Bambi, jedan od vodećih dječjih brandova na hrvatskom tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Modno tržište brzo se razvija i modni se trendovi mijenjaju, a temelj za uspjeh u takvim uvjetima stalna je prilagodba poslovanja", kaže Željka Posavec, voditeljica prodaje tvrtke Bambi d.o.o. Ova tvrtka raste iz godine u godinu. Otvorila je 27 prodavaonica u svim većim gradovima diljem Hrvatske, čime se stvara prostorna pokrivenost putem vlastitih i Pekovih prodavaonica te prodavaonica ostalih veletrgovaca. Dio tržišta na kojem nemaju vlastite trgovine pokrivaju web shopom.

Najveći prerađivač pasteriziranog voća i povrća

Od domaćih tvrtki čiji brendovi zadnjih godina osvajaju potrošače je i tvrtka Eurovoće. Direktor grupe Željko Jurkin podsjetio je kako je Eurovoće u 10 godina postojanja izraslo u najvećeg prerađivača pasteriziranog voća i povrća u Hrvatskoj. Ove godine vodstvo Eurovoća odlučilo se je na akviziciju Nove Đakovčanke i slatinske Marinade, što je rezultiralo ovogodišnjom preradom 15-ak tisuća tona voća i povrća. Jurkin kaže da su u pripremi dva projekta ulaganja u tvornice i opremu u visini od 50-ak milijuna kuna za koja će aplicirati na IPARD radi povećanja proizvodnje, modernizacije opreme i podizanja produktivnosti rada. Eurovoće je do sada 80-ak posto proizvodnje plasirao najvećim trgovačkim lancima za potrebe njihovih robnih marki, a 20 posto bilo je namijenjeno razvoju vlastitog brenda DoOra.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Violeta iz Gruda

Hrvatima su sve draži i proizvodi tvornice higijenskih proizvoda Violeta. Riječ je o tvrtki iz Gruda, koja ima tvornicu u Svetoj Heleni nedaleko od Zagreba. Prije dolaska u Hrvatsku Violeta je bila najpoznatiji domaći brend u susjednoj Bosni i Hercegovini, nadmašivši na tom tržištu većinu multinacionalnih brendova. Dječje pelene, higijenski ulošci, toaletni papir, kuhinjski brisači, vlažne maramice, ubrusi i džepne maramice samo su neki od proizvoda ove tvrtke koji su osvojili potrošače u regiji, posebno u Hrvatskoj, Makedoniji i Crnoj Gori.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo