Bogat popratni i zabavni program na Danima komunikacija

Image
Foto: Hura, Photographer: Dragan Jereminov
4.4.2016.
11:37
Hura, Photographer: Dragan Jereminov
VOYO logo

Sudionike Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, koji se održava od 14. do 17. travnja 2016. u rovinjskom hotelu Lone i ove godine očekuje bogat popratni i zabavni program koji uključuje odlične koncerte, izložbe, neformalne networking panele i rasprave.

Ovogodišnji Dani komunikacija donose dva neformalna networking panela PPP, već svima dobro poznatu Pivu poslije programa. U petak, 15. travnja nakon regularnog dijela programa, uz pivu će se raspravljati o odnosima freelancera i agencija. Domaćini su Karla Andrić i Matija Raos iz Hrvatskog društva nezavisnih profesionalaca, a ugostit će Manuelu Šolu iz Komunikacijskog laboratorija i Daniela Ackermanna iz agencije Degordian. Sa strane freelancera sudjelovat će motion dizajner Timy Šarec, ilustrator Vedran Klemens i producentica Lara Stolnik.

Drugi PPP će se održati u subotu, 16. travnja na temu TV oglašavanja u Hrvatskoj. O tome što čeka te koji su trendovi oglašavanja na TV-u razgovarat će Marinka Akrap iz kompanije Podravka, Damir Ciglar iz agencije Imago, Ivan Gale s RTL-a, Lordan Kondić iz VIPnet-a i Davor Runje iz agencije Drap. Domaćica druge PPP-a je direktorica programa festivala Anđela Bunjan Šiber iz agencije iZone.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U zabavnom dijelu programa, u petak je na rasporedu "funktastičan" party s gostima iznenađenja, a za finalnu večer Dana komunikacija bend Lollobrigida najavljuje nuklearni party, ovoga puta uz ekstra pojačanje - harmoniku i saksofon. Bend Lollobrigida zadnjih desetak godina žari i pali po feštama, klubovima i festivalima cijele regije. Energičan nastup, zarazni refreni i disko beat natjerat će sudionike na cjelonoćno plesanje. Ida Prester, već 6. put "kućna voditeljica" Dana komunikacija, kroz nastup Lollobrigida predstavit će se u (još) luđoj inkarnaciji.

Svi oni željni kulturnih sadržaja na Danima komunikacija moći će razgledati radove mladih likovih umjetnika do 30 godina starosti u sklopu projekta Fragmentologija - ciklus izložbi započet lani u okviru Urbanke, urbanokulturne platforme Erste banke s ciljem promicanja i snažnijeg povezivanja (urbane) kulture s ciljanom publikom te pogledati izložena umjetnička djela Lovre Artukovića, Zlatana Vehabovića, Juraja Dobrovića, Ivana Fijolića te drugih poznatih autora iz impozantne zbirke kuće za ljude i umjetnost Lauba, pod nazivom "The Best of Lauba".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za sve one koji još nisu osigurali svoje mjesto na Danima komunkacija, sada je krajnje vrijeme za nabavku kotizacija. Posjetite www.danikomunikacija.com i priuštite si nezaboravan provod u Rovinju.

HURA:

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 28 članica i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

IAB Hrvatska:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo