Sudionike Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, koji se održava od 14. do 17. travnja 2016. u rovinjskom hotelu Lone i ove godine očekuje bogat popratni i zabavni program koji uključuje odlične koncerte, izložbe, neformalne networking panele i rasprave.
Ovogodišnji Dani komunikacija donose dva neformalna networking panela PPP, već svima dobro poznatu Pivu poslije programa. U petak, 15. travnja nakon regularnog dijela programa, uz pivu će se raspravljati o odnosima freelancera i agencija. Domaćini su Karla Andrić i Matija Raos iz Hrvatskog društva nezavisnih profesionalaca, a ugostit će Manuelu Šolu iz Komunikacijskog laboratorija i Daniela Ackermanna iz agencije Degordian. Sa strane freelancera sudjelovat će motion dizajner Timy Šarec, ilustrator Vedran Klemens i producentica Lara Stolnik.
Drugi PPP će se održati u subotu, 16. travnja na temu TV oglašavanja u Hrvatskoj. O tome što čeka te koji su trendovi oglašavanja na TV-u razgovarat će Marinka Akrap iz kompanije Podravka, Damir Ciglar iz agencije Imago, Ivan Gale s RTL-a, Lordan Kondić iz VIPnet-a i Davor Runje iz agencije Drap. Domaćica druge PPP-a je direktorica programa festivala Anđela Bunjan Šiber iz agencije iZone.
U zabavnom dijelu programa, u petak je na rasporedu "funktastičan" party s gostima iznenađenja, a za finalnu večer Dana komunikacija bend Lollobrigida najavljuje nuklearni party, ovoga puta uz ekstra pojačanje - harmoniku i saksofon. Bend Lollobrigida zadnjih desetak godina žari i pali po feštama, klubovima i festivalima cijele regije. Energičan nastup, zarazni refreni i disko beat natjerat će sudionike na cjelonoćno plesanje. Ida Prester, već 6. put "kućna voditeljica" Dana komunikacija, kroz nastup Lollobrigida predstavit će se u (još) luđoj inkarnaciji.
Svi oni željni kulturnih sadržaja na Danima komunikacija moći će razgledati radove mladih likovih umjetnika do 30 godina starosti u sklopu projekta Fragmentologija - ciklus izložbi započet lani u okviru Urbanke, urbanokulturne platforme Erste banke s ciljem promicanja i snažnijeg povezivanja (urbane) kulture s ciljanom publikom te pogledati izložena umjetnička djela Lovre Artukovića, Zlatana Vehabovića, Juraja Dobrovića, Ivana Fijolića te drugih poznatih autora iz impozantne zbirke kuće za ljude i umjetnost Lauba, pod nazivom "The Best of Lauba".
Za sve one koji još nisu osigurali svoje mjesto na Danima komunkacija, sada je krajnje vrijeme za nabavku kotizacija. Posjetite www.danikomunikacija.com i priuštite si nezaboravan provod u Rovinju.
HURA:
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 28 članica i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.
IAB Hrvatska:
IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.