Nova Laguna

Nakon što je konkurencija otkrila svoje nove tržišne adute, Renault nije mogao ostati "dužan" - predstavljena je druga generacija modela Laguna.

16.9.2000.
20:42
VOYO logo


Nakon svježih Passata i Mondea, i Renault je predstavio svojeg "konja za utrku". Moramo priznati, Francuzi su napravili izvrstan posao - bez pretjerivanja, nova Laguna ljepša je i od Fordove i od Volkswagenove uzdanice.

Nova Laguna može se pohvaliti agresivnim izgledom zašiljenog prednjeg, kao i masivnog stražnjeg dijela s "ugrađenim" spojlerom. Iako su na automobilu uočljiva neka "već viđena" dizajnerska rješenja, ne može se reći kako druga generacija ovog modela ne izgleda originalno...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Automobil je opremljen brojnim tehnološkim "čudima". Posebno je dojmljiv novi sigurnosni sustav, proizveden u tvrtki Michelin, koji će vozača upozoriti na manju pukotinu u gumi - i prije nego se ona probuši.

Zanimljivo, kupac nove Lagune neće, uz "papire", dobiti i ključeve. Naime, vrata automobila otključavaju se pomoću elektroničke kartice, koja služi i za pokretanje motora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Od sigurnosnih elemenata, tu je sva sila dodataka - od ABS-a, ASR-a i ESP-a, do "sitnica" poput zračnih jastuka, "Xenon" svjetala ili senzora koji olakšavaju parkiranje. Unutrašnjost donosi brojne "blagodati", poput klima uređaja, vrhunskog audio sustava i, sve češćeg uređaja za navigaciju. Što se tiče prostora, ima ga u izobilju (nova Laguna je 7cm duža i 8cm šira od prethodnika)...

Ponuda benzinskih motora, koja uključuje 1.6 (110 KS) i 1.8-litarske (120 KS) 16V agregate, kao i 3-litarski V6 24V (210 KS), uskoro će biti dopunjena 2-litarskim IDE motorom, snage 140 "konja", koji zadovoljava najstrože eko-propise. Ljubiteljima dizela namijenjen je 1.9-litarski dCi motor, čija je snaga povećana na 120 KS. Uskoro, u ponudi će se naći i 2.2-litarski dCi...

Paralelno, razvijena je i "break" inačica spomenutog modela. I dok je prethodnik bio samo "produžena" verzija Lagune, s istom ponudom motora, novi "karavan" ima, ističu u Renaultu, potpuno razvijenu osobnost.

Razvoj druge generacije popularnog Renaultovog modela, stajao je kompaniju 796 milijuna dolara. Novim proizvodom, koji će se na tržištu pojaviti krajem godine, Renault planira ugroziti prodaju već spomenutih Passata i Focusa, kao i Opelove Vectre ili Mercedesove C-klase.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo