Predsjednik uprave poduzeća Viva Media AG Dieter Gorn izjavio je u nedjeljnom izdanju Berliner Morgenposta da Viva planira uvođenje multimedijalnih programa među koje spadaju Web TV i digitalni kanali s posebnim rubrikama namijenjenim prvenstveno mladima. Novim kanali koje Gorn objašnjava kao vrstu programa za slobodno vrijeme započet će svoj rad u mjesecu kolovozu istovremeno s muzičkim sajmom Popkomm. Prema sadašnjim planovima programi bi se trebali vrtjeti u klubovima za mlade, otkačenim buticima te kafićima.
No, to nije sve. U mjesecu rujnu Viva planira i svoje podružnice u Švicarskoj, a u dugoročne planove spadaju i Italija, Španjosla te Velika Britanija. Pored europskog Dieter Gorn je najavio i osvajanje američkog tržišta. No prije no što osvoje domovinu glavnog konkurenta MTV-ja Viva će istupiti na burzu gdje očekuje da će dobiti 200 milijuna maraka novog kapitala te udruživanje s lokalnim partnerima.